środa, 1 stycznia 2014

uzależniona od głosu Krzysztofa Gosztyły, dziergam coś kompletnie dla mnie nowego...


... a mianowicie pierwszą w życiu chustę! To dla mnie jedno z nowych tegorocznych wyzwań :)
Będzie prezentem bez okazji dla kogoś, kto mam nadzieję się tego nie spodziewa ;)
To właśnie chcę Wam dzisiaj pokazać w Yarn Along z Maknetą.


Co do audiobooków - jako wielka fanka głosu Krzysztofa Gosztyły, słucham go i słucham...
"Azazela" Borisa Akunina szczerze mogę polecić lubiącym klimat XIX wieku i tajemnice, oraz tym, którzy przy okazji nie mają nic przeciwko temu, żeby się pośmiać :):):) Dopiero odkrywam tego autora... Chwyciłam za płytę tylko dzięki nazwisku lektora i teraz już bez wahania sięgam po kolejne. Jak mało jest książek, które mają w sobie tajemnicę, ale nie rodem z tych ciężkich i przytłaczających, tylko właśnie posiadających jakąś nieokreśloną lekkość bytu i pióra, które na dodatek potrafią rozbawić czytelnika! 

Przy okazji w ten pierwszy dzień 2014 roku chciałabym Wam tutaj życzyć (bo "obskoczyć" Was dzisiaj chyba już nie zdołam) krótko i zwięźle, ale od serca - wszystkiego, co Wam się marzy!


52 komentarze :

  1. Chusta będzie wspaniała , i widzę że w pięknym kolorze .
    Szczęścia Życzę w Nowym Roku 2014
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :):):) Mam nadzieję, że dobrze się zblokuje :)

      Usuń
  2. Jestem fanką audiobooków, uwielbiam dziergać i wsłuchiwać się w ciekawą historię, jestem pewna, że pierwsze słuchowiska zostały stworzone z myślą o dziewiarkach :)
    Z resztą w nordyckich krajach, podczas długich zimowych wieczorów, jedna osoba czytała sagi, a kobiety dziergały, dziergały i dziergały, więc coś w tym musi być :)
    Polecam książkę "Zrób sobie raj" Mariusza Szczygła, rozweselająca literatura faktu, Borisa Akunina jeszcze nie słuchałam/czytałam, ale zapamiętam sobie pozycję, jak skończę swój stosik, rzucę okiem na jego twórczość, dzięki za informację!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesamowite jest to, co piszesz o czytaniu i dzierganiu! Wyobrażam sobie tamte czasy... Takie wieczory strasznie by mi się podobały :) A może i teraz gdzieniegdzie tak jest? Uwielbiam skandynawskie kino i teraz przyszło mi na myśl, że przecież warunki są ku temu idealne :)
      Dzięki za polecenie - na pewno sięgnę :) Akunina słucham już trzeciego. "Lewiatan" był ok, ale nic powalającego, natomiast "Świat jest teatrem" zapowiada się świetnie :):):)

      Usuń
  3. Piękna włóczka, piękny kolor... gdy do tego dodać przyjemność słuchania... nic więcej nie potzreba.

    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Nic więcej :):):) Trzeba się cieszyć takimi chwilami :)

      Usuń
  4. Szczęśliwego 2014! Wielu udanych robót na drutach i audiobooków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. XIX wiek?! Tajemnice?! O matko, to dla mnie. Aż mi się oczy zaświeciły. Uwielbiam! Może czytałaś coś Sheridana Le Fanu? Ja na razie jedną, ale byłam zachwycona. Wszystko co uwielbiam. Stare czasy, tajemnica, zbrodnia. Mhm..
    Czekam na zdjęcia chusty!:)
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytałam, zapisuję, sięgnę :):):) Dzięki! Akunina polecam z czystym sumieniem. Słucham już trzeciej i na pewno będę szukać następnej, choćby nawet w formie pisanej, bo warto choćby dla tego poczucia humoru i lekkości języka :):):) Chusta już niedługo!

      Usuń
  6. A więc niech nam się spełnią marzenia- Tobie też!

    OdpowiedzUsuń
  7. Włóczka na chustę śliczna i pewnie sama chusta też taka będzie. Wracam właśnie z miejscowej biblio, gdzie zachęcona Twoim postem zamówiłam książkę Akunina, przez net oczywiście:)
    Pozdrawiam ciepło i życzę wszystkiego naj w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Wspaniale! Ciekawa jestem jaką i czy Ci się spodoba :) Zaraz zresztą zajrzę do Ciebie!
      Zamówiłaś książkę z biblioteki w sieci? Masz taką możliwość?
      Wszystkiego naj również dla Ciebie!

      Usuń
  8. Cudne kolory włóczki :-) Będzie piękna chusta :-)
    Dziękuję za życzenia :-) I nawzajem - szczęśliwego Nowego Roku :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory układają się bardzo ciekawie. Mam nadzieję, że umniejszą efektu kwiatostanu i że wszystko dobrze się zblokuje :) Dzięki!

      Usuń
  9. Chusta będzie piękna! Takie apetyczne kolory!
    Akunina sobie zapamiętałam, lubię takie XIX wieczne tajemnice i uwielbiam audiobooki!

    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę - kolejna osoba lubiąca takie klimaty :) Naprawdę warto sięgnąć po Akunina! Czytam już trzecią jego książkę i będę polować na następne! A chusta już niedługo....

      Usuń
  10. Zapowiada się przepiękna cieniowana chusta! ;-))

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomyślności !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Chusta zapowiada się pięknie. Z własnego doświadczenia wiem, że dzierganie chust też jest uzależniające - ciekawe czy Ciebie też to tak wciągnie? :))
    Wszystkiego najlepszego w 2014 roku!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie już wciągnęło Asiu! Już mi się spodobało, już szukam następnych wzorów :) Straszne... ;)

      Usuń
  13. Przygodę z Akuninem zaczęłam od obejrzenia filmu "Gambit turecki" , według jego książki.Potem przeczytałam kilka z seri o Fandorinie,sporo ich u mnie w biblioteczce....stoi.Nie mam czasu na czytanie,bo to kosztem robótek,a jakoś nie potrafię się przekonać do audiobooków (myśli gdzieś swobodnie błądzą i ucieka głos lektora).Aż wstyd,bo czytam teraz żadko,a kiedyś książki po prostu połykałam....A chusta zapowiada się pięknie i na pewno spodoba się obdarowanej:)))Szcęśliwego Nowego Roku:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Ty znasz Fandorina! Jak miło! Ja go już uwielbiam :) Czytam już trzecią z jego przygód i na pewno zapoluję na następną, nawet w formie pisanej, a może właśnie szczególnie w takiej, żeby zobaczyć, jak się to czyta, nie tylko słucha :) I film koniecznie muszę zobaczyć! Nie wiedziałam, że taki nakręcono! Dzięki za cynk :) U mnie też właśnie druty zawsze wygrywały z czytaniem, nie umiem robić tych dwóch rzeczy na raz, więc pozostają mi audiobooki :) Nauczyłam się już na szczęście odrzucać w przedbiegach te, których nie dam rady przesłuchać. Chociaż tyle ;)

      Usuń
  14. Dużo szczęścia w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podobają mi się takie włóczki. Popełniłam chyba dwie takie cieniowane chusty. Akunin wciąż u mnie czeka na zainteresowanie. Pozdrawiam noworocznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja następną chciałabym zrobić jednolitą, żeby zobaczyć różnicę :) Mam nadzieję, że w tej chuście cieniowanie włóczki nie przesłoni wzoru... Akunina polecam raz jeszcze! Pozdrowienia :)

      Usuń
    2. Wzór skutecznie ukrywa włóczka melanżowa, cieniowana dodaje uroku. Akunina mam na oku. ;)

      Usuń
    3. Dzięki wielkie za radę, teraz już będę wiedziała :) Zatem jest nadzieja :):):) Melanże w tej kwestii odpadają.

      Usuń
  16. Fajne kolory wybrałaś podobają mi się pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostało mi trochę tej włóczki, akurat na chustę, więc czemu nie? Zawsze to jakaś nowa umiejętnosć, coś ciekawego, nowego, jakieś wyzwanie :)

      Usuń
  17. Witaj w Nowym Roku :-)
    Dziękuję za życzenia świąteczne, ja dopiero dzisiaj zdołałam usiąść do komputera, by się odwzajemnić.
    W Nowym Roku życzę Ci dużo zdrowia i radości, szczęścia oraz tego czego sama sobie życzysz.
    Pozdrawiam serdecznie
    Monika

    ps/ chusta fajnie się zapowiada :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tobie również :) I wielu nowych pomysłów :)

      Usuń
  18. To niesamowite ile jeszcze książek przede mną. Akunin również. I ta wełna też, bo mi się podoba. Bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę podobnie spacerując po blogach... :) Nie sposób wszystko ogarnąć, trzeba wybierać ;) Pozdrowienia!

      Usuń
  19. Dlaczego miec cos przeciwko temu by się posmiac. Mnie tym zachęciłas do lektury. Pozdrawiam i rownież Szczęsliwego Nowego Roku. Hardaska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) To miło, bo po Akunina naprawdę warto sięgnąć :) Pozdrowienia!

      Usuń
  20. Bardzo ładne te kolorki. Chusta z pewnością będzie piękna :)
    Mam podobną włóczkę, chyba Justę, możliwe, że także powstanie z niej chusta :)
    Pozdrówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie... Justa... Zastanawiałam się nad nią... jaka ona jest? Ostatnio widziałam ją na "drutowo życiowo"... Kolory są świetne, a jak poza tym? Chciałabym poznać różne opinie. Może tu wrócisz i coś dopiszesz... Zobaczymy :)

      Usuń
  21. To będzie śliczna chusta! :) A na "Azazela" chyba się skuszę :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Dużo zdrówka i weny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! i Tobie również Ewo! Skuś się, nie pożałujesz :)

      Usuń
  22. bardzo jestem ciekawa efektu, a coś czuję, że efekt będzie ;). Jak ja sobie z chustą jakoś poradziłam, to już Ty na pewno! Miłego słuchania i również życzę samych najlepszości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ty poradziłaś sobie świetnie i zainspirowalaś mnie do tego, by podjąć to wyzwanie L)

      Usuń
  23. Gratuluję podjęcia nowego wyzwania, na które ja nie mogę się zdobyć od dłuższego czasu. Chusta, w Twoim wykonaniu, na pewno wyjdzie przepiękna. Czekam z niecierpliwością na efekt końcowy...
    Oby Nowy rok był dla Ciebie pełen nowych wyzwań i radości z ich podejmowania i uzyskanych efektów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Może i Ty spróbujesz w Nowym Roku, ciekawe... :) Ja bardzo długo podziwiałam różne chusty zanim zasiadłam do tego projektu... Ażury mnie lekko przerażały, a teraz stanowią wspaniałe wyzwanie no i zdecydowanie nagradzają swoim efektem :):):)

      Usuń
  24. Chusta zapowiada się super. Dzięki za polecenie czytadła do posłuchania, też po to sięgnę. Adiobooki to genialny wynalazek dla dziergających i wszystkich, którzy mają zajęte ręce a myśli nie koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Trzeba tylko wybrać takie, których miło się słucha i odrzucić te, na które nie warto tracić czasu ;) Dzięki!

      Usuń
  25. ZALĄŻEK CHUSTY WYGLĄDA BARDZO CIEKAWIE I JUŻ NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ KOŃCA TWOJEJ PRACY. KOLOR TAKI MÓJ TAK WIEC BĘDĘ CZEKAĆ NA KOŃCOWY REZULTAT POZDRAWIAM AGA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Już do Ciebie zaglądam, bo widzę tam ciekawe rzeczy :)

      Usuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...