niedziela, 9 lutego 2014

włóczka skarpetkowa z niespodzianką...


1 lutego zadałam na blogu pytanie o Wasze wrażenia dotyczące włóczki skarpetkowej i do czego jej używacie. Byłam strasznie ciekawa, co odpowiecie, bo jej nazwa nie jest chyba zachęcająca, szczególnie dla tych, którzy nie mają rozeznania w tym temacie, nie mają tyle doświadczenia, dla takich jak ja... Okazuje się, że zupełnie niesłusznie! Używacie jej do wielu różnych wyrobów (skarpetki, chusty, sweterki, czapki, szaliki, kominy, mitenki...) i chwalicie ją sobie! Odzew był imponujący, a ten rodzaj włóczki dostał w zasadzie same pozytywne opinie! Miło było "przejść się" po Waszych blogach i zobaczyć, co z niej zrobiłyście:)
Chciałam podziękować Wam wszystkim za komentarze, które dodają skrzydeł i motywują do dalszej pracy! Szczególnie chciałabym podziękować tym, którzy  dzielą się ze mną swoimi wrażeniami, swoim doświadczeniem. To jest dla mnie bezcenne! Bezcenne i przemiłe! Zawsze czekam na Wasze komentarze, zawsze z przyjemnością i wielką ciekawością je czytam, cieszą mnie wszystkie! 

Postanowiłam dzisiaj podziękować Wam bardzo konkretnie. Spisałam sobie na karteczkach wszystkie te osoby, które w swoim komentarzu do posta z 1 lutego nawiązały   W  JAKIKOLWIEK   SPOSÓB   do mojego włóczkowego pytania, które tam się pojawiło. Wylosowałam spośród tych osób jedną, do której polecą te dwa motki włóczki skarpetkowej Fabel Drops:



Wybrałam jednokolorową, bo chciałam, by wylosowana osoba mogła zrobić z niej tak chustę jak i skarpetki, cokolwiek sobie zamarzy. Dwa motki na chustę taką jak moja na pewno wystarczą, na skarpetki mam nadzieję, że też :) 

Wylosowana została:      Lucja S. z bloga "W marcowym garncu"
Proszę o maila z informacją, na jaki adres mam wysłać wygrane motki :) Ciekawe, co z nich zrobisz :):):)


I jeszcze jedno na koniec :) Czy mogłybyście mi pomóc zrobić listę skarpetkowych włóczek? Wiem, że taką kategorię ma e-dziewiarka i fastryga, ale w innych sklepach chyba nie ma takiego podziału, a kupujemy przecież w różnych miejscach, także w pobliskich pasmanteriach. Myślę sobie, że taka lista przydałaby się nie tylko mnie, ale też innym mało doświadczonym w tym temacie dziewiarkom ;) 
Ja bym wymieniła następujące (poprawcie mnie proszę, jeśli nie mam racji):

REGIA
MALABRIGO
DROPS  FABEL
DROPS  DELIGHT
ZITRON   TREKKING
WŁÓCZKA   FARBOWANA   PRZEZ   YarnAndArt
CHEVAL  BLANC   BALADE

Dopisane przez Was:
ALIZE   WOOL   SUPERWASH
LANA   GROSSA   MAGICO II
LANG   JAWOLL   MAGIC
LANG JAWOLL   MAGIC   DEGRADE

MEILENWEIT   LANA   GROSSA
SOCKS   LANA GATTO
JAWOLL   SUPERWASH


17 komentarzy :

  1. Ale miły gest z Twojej strony.
    Gratuluję wylosowanej szczęściarze. Jestem pewna, że z włóczki powstanie coś fantastycznego.
    Przykro mi, ąle nie potrafię dopisać już żadnej nazwy do Twojej listy, ąle jestem pewna, że inne dziewiarki będą miały szerszą wiedzę.
    Pozdrawiam. ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, bo ona robi śliczne rzeczy :) Nie martw się Olu, ja też nie potrafię niczego już dodać ;) Mam nadzieję, że wspólnie coś stworzymy i lista się komuś jeszcze oprócz mnie przyda :) Dziękuję raz jeszcze :) Pozdrowienia!!!

      Usuń
  2. Alize Wool Superwash jest bardzo dobra i w przystępnej cenie.
    Lana Grossa Magico II
    Lang Jawoll Magic Degrade
    Lang Jawoll Magic
    Malabrigo Sock
    Trekkingi od Zitrona już wspominałaś - świetne są naprawdę.
    I masa innych, ale dam szanse innym dziewiarkom ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :) Miałam nadzieję, że coś dopiszesz i nie pomyliłam się :) Jesteś niezawodna! Zaraz dopiszę Twoje propozycje do listy :) Pozdrawiam serdecznie!!!

      Usuń
    2. Lista już uaktualniona :) Zaraz je sobie wszystkie posprawdzam :)

      Usuń
  3. Och! To dowodzisz, że mimo że się na czymś nie znam to i tak warto czasem napisać- nawet że się człowiek nie zna hihii ;-)) Gratuluje Wylosowanej i sama chętnie powstałą listę przeczytam ;-)) i muszę się w mojej ulubionej pasmanterii o takową włóczkę spytać ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, warto! Ja jestem ciekawa, kto co dzierga, kto ma doświadczenie, a kto jeszcze nie próbował albo kto tak jak ja - dopiero zaczyna się interesować danym tematem. Lubię śledzić Wasze dziewiarskie losy, wymieniać się doświadczeniami, czerpać inspirację, zasięgać rad, a czasem może też i kogoś zainspirować do spróbowania czegoś, do kolejnego kroku, tak jak Wy bezustannie inspirujecie mnie :) Dziękuję Karolina za Twoje komentarze!

      Usuń
  4. Gratuluję wygranej :)
    Dzięki za ten skarpetowy post! Biorę się za czytanie składu skarpetowych włóczek, może znajdę coś dla siebie :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Oj niektóre z tych, które podała Kasia mają tak bajeczne kolory, że już o nich marzę!!!!!!! Pozdrowienia :)

      Usuń
  5. No cóż za wspaniała niespodzianka,strasznie bardzo dziękuję.Czuję się niesamowicie wyróżniona:)))Dodam jeszcze do skarpetkowych włóczek wełenkę Meilenweit Lana Grossa (z niej właśnie robiłam Boxy)Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucynko! Wspaniale, że zajrzałaś już dzisiaj :):):) To mnie jest bardzo miło! Dziękuję za wszystkie Twoje komentarze, które zawsze inspirują i motywują do dalszej nauki! Zaraz dopiszę Twoją propozycję włóczki do listy! Pozdrawiam ciepło i mam nadzieję, że niespodzianka Ci się spodoba i przyda :) Jutro mam nadzieję wyleci z Poznania :)

      Usuń
  6. Do włóczek skarpetkowych można dorzucić Jawoll Superwash, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierwszy raz do Ciebie trafiłam, ale od razu dodam włóczkę Socks Lana Gatto
      a z Meilenweit Merino i Joy Lana Grossa robiłam spódniczkę dla córki, bardzo fajna włóczka po zmoczeniu mięciutka, zapraszam do obejrzenia http://robotkowykacikkasi.blogspot.com/2014/02/106-spodniczka-dla-corci.html

      Usuń
    2. Dzięki za kolejną propozycję! Zaraz uaktualnię listę :) A spódniczka wyszła wspaniale! Widziałam już, ale jeszcze ślad po sobie zostawię :) Pozdrowienia!

      Usuń
  8. Ja jeszcze dopiszę Socka z Zagrody , robiłam z niej kiedyś chustę. Gratuluję zwyciężczyni i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...