wtorek, 11 marca 2014

butki dobrze Wam znane


Już chyba każda z Was robiła te butki ;) W pewnym momencie zauważyłam ich wysyp na blogach. Naoglądałam się różnych kolorów i guziczków... Wszystkie, które widziałam były tak urocze, że i ja nie mogłam się oprzeć, tym bardziej, że dzieciaki się rodzą wokoło. 

Te z kotkami będą dla Agatki w ramach narodzinowej niespodzianki:






               A te z samolotami - w większym rozmiarze - dla Franka, który jej pozazdrościł ;)
Wzór jest prosty, darmowy. Polecam tym, którzy jeszcze nie wypróbowali, a mają ku temu okazję.






Włóczka: w obu przypadkach trudna do określenia....
Druty: 2,5 mm
Wzór: Saartje's Bootees


Jeśli robiłyście Saartje's Bootees, może podlinkujecie je poniżej? 
Bardzo chętnie wszystkie je pooglądam i na pewno nie tylko ja!

Kasię i ovillo ja podlinkowałam. Dzięki dziewczyny za namiary!
Wtedy nie wszystko działało jak należy, ale teraz już działa i możecie podlinkować same :) 
Nie musicie pisać komentarza,
wystarczy kliknąć poniżej: "Add your link" :)


Uwaga! Jeśli chcesz dodać swoją pracę, a linkowanie nie działa, napisz proszę na priv - naprawię problem i dam Ci znać, że już możesz dołączyć do galerii naszych prac :)



43 komentarze :

  1. Właśnie też zauważyłam, że prawie wszystkie blogowiczki już wydziergały takie butki. Ja na razie nie mam dla kogo. Dlatego z wielką przyjemnością oglądam Twoje, które wydają mi się nawet ładniejsze od oryginału.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Miło Cię u mnie widzieć, chyba po raz pierwszy? ;)

      Usuń
  2. Такие чудесные пинеточки, супер)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło słyszeć, że Ci się podobają :)

      Usuń
  3. Wśród moich znajomych ostatnio też urodzaj na dzieciaczki, więc chyba spróbuję takie butki zrobić, są prześliczne :))) ... i te guziczki super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób, zrób, a jak zrobisz, to może podlinkujesz i dołączysz do akcji Osobno Dzierganych Razem Pokazywanych? Byłoby super! :)

      Usuń
  4. Śliczności :-) Piękne buciki w cudnych kolorach :-)
    Pozdrawiam serdecznie.
    P.s. Moje są tutaj : http://wszystkomnie.blogspot.com/2014/01/247.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu! Za komentarz i za linki :)

      Usuń
  5. Jeszcze ich nie robiłam, ale mam wielką ochotę. Zwłaszcza po obejrzeniu Twoich! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz ochotę Agnieszko, to zrób i podlinkuj się, chętnie je zobaczę :)

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze nie robiłam, wciąż tylko podziwiam u innych - są naprawdę przeurocze, a w Twoim wykonaniu dodatkowo jeszcze bardzo wesołe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Chciałam, żeby miały w sobie jakiś charakterystyczny rys, bo to bliskie dzieciaki ;)

      Usuń
  8. Moje tutaj:
    http://ovillowetoitamto.blogspot.com/2014/01/sezon-na-ksiezniczki_13.html
    i tutaj:
    http://ovillowetoitamto.blogspot.com/2014/01/czekajac-na-julie.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pozwoliłam sobie podlinkować :)

      Usuń
  9. Są przesłodkie!!! Mnie ten wzór też zawsze rozczula!!! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w nim jest, prawda? ;) Dzięki!

      Usuń
  10. Może i znane, ale bardzo ładne butki, można je na różne sposoby udekorować, co właśnie udowodniłaś, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie - ludzie mają na nie różne sposoby i dzięki temu każde są wyjątkowe :) Dzięki!

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ciekawe, co powiedzą na nie rodzice ;) I czy mały Franek zostanie pilotem ;)

      Usuń
  12. Śliczne butki. Bardzo ładny fason.
    Serdecznie pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze buciki:) Ja jeszcze ich nie robiłam i raczej się nie zanosi ale lubię je oglądać u innych. Pozdrawiam serdecznie. Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory też nie miałam okazji, aż tu nagle pojawiło się ich aż nadto ;) Dziękuję!

      Usuń
  14. Piękne buciki !!!
    I ładne kolorki wybrałaś.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cała przyjemność po mojej stronie - obie pary wydzierganych przez Ciebie są cudne, ale zdecydowanie te zielone kradną moje serce! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Super, że dołączyłaś :):):) Bardzo się cieszę! Jeśli masz ochotę, możesz zawiesić banerek u siebie na znak, że czynnie uczestniczysz w akcji :) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  16. Piękne butki :) Doskonale dobrane kolory i fajne guziki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Podlinkowałam, do czterech z siedmiu par. Fajny pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow :) Ale super! Jak fajnie, że zajrzałaś :):):) Dzięki wielkie, już lecę oglądać pozostałe!

      Usuń
  18. świetne, ekstra fason :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Spodobały się mamom maluchów :)

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. Dzieciakom i ich rodzicom bardzo się spodobały! :)

      Usuń
  20. Jakie ładne te Twoje buciki! :)
    Chętnie podlinkowałabym swoje, ale na dole postu widzę napis "Linkup closed". Jeśli możesz zrobić to sama to byłoby bardzo fajnie, a jeśli się nie da to trudno :)
    Lecę pooglądać inne saartie's bootees, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że zaglądasz do innych, ja też to robię :) Już działa nowy link, nie zauważyłam, że tamten się skończył. Dziękuję za komentarz!

      Usuń
    2. Już podlinkowałam :)
      Miłego dnia :)

      Usuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...