środa, 12 marca 2014

nasze osobno dziergane razem pokazywane

Dziewczyny!
Po napisaniu wczorajszego posta, wpadł mi do głowy pomysł... 
Co powiecie na wspólną akcję:




Chodzi o to by zrobić coś razem :) Może chciałybyście zrobić coś podobnego na swoich blogach, jak ja przy Saartje's Bootees - taki przycisk pojawiający się pod postem, który umożliwia innym łatwe podlinkowanie ich pracy robionej wg tego samego wzoru? Mogłybyśmy w ten sposób w łatwy i szybki sposób zobaczyć, jak innym wyszedł ten sam projekt, jak wygląda w nim inna włóczka, jak układają się kolory i jakie mamy przemyślenia dotyczące pracy nad tą samą rzeczą - może takie same, a może zupełnie inne? Mogłybyśmy dzielić się ze sobą nawzajem swoimi udziergami! Pomyślcie, jakie to mogłoby być fajne - robienie i przeżywanie czegoś osobno i razem jednocześnie :)

Cały pomysł wynika z tego, że samolubnie chciałabym pooglądać Wasze projekty :) Jestem w sieci na poważnie niecałe dwa lata, więc nie znam wszystkich prac, jakie wykonałyście, a chciałabym! Wiem, że niby ravelry zbiera wszystko w całość, ale tam jest mnóstwo użytkowników, którzy są anonimowi, a my tu wszyscy troszkę się "znamy" i  według mnie to dużo zmienia. Ja bym chciała móc połączyć w łatwy sposób osobę znaną mi z sieci i konkretnego bloga z danym projektem. Chciałabym wiedzieć, kto już robił ten projekt, który ja właśnie zrobiłam, i jak to wyszło :) Pomyślałam też, że może taka akcja byłaby zachętą, mobilizacją dla tych, którzy się wahają, czy po konkretny projekt sięgnąć :) 

Jeśli ktoś chciałby dołączyć, odsyłam do zakładki na górze bloga "osobno dziergane". Tam znajdziecie wszelkie informacje - zasady oraz wyjaśnienie, jak dodać do swojego posta przycisk "add your link". 
Zobaczymy czy ktoś dołączy :)

Kasiu i ovillo! Ponieważ podlinkowałyście swoje butki w moim poście, za co bardzo Wam dziękuję, serdecznie Was zapraszam do zabawy - do umieszczenia banerka na Waszych blogach i podlinkowania go tym adresem:

http://szydeleczko.blogspot.com/p/nasze-osobno-dziergane.html


Ja zacznę akcję od Saartje's Bootees, następna u mnie będzie chusta Revontuli. Robiłyście tę chustę? Jeśli tak, to może wyszperacie linka ze swoich blogów i dołączycie do akcji?  


17 komentarzy :

  1. No bardzo dobry pomysł! Chusty nie dziergałam, więc nie wypowiem się. Ciekawa jestem postępów wspólnej akcji. Czy dobrze zrozumiałam - można dziergać coś swojego (czy musi być konkretnego projektanta?) i pokazać potem na tym blogu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Asiu :) Chodzi o to, by dziergając jakiś projekt z ravelry np. chustę revontuli, saartje's bootees, jakiś sweterek czy cokolwiek innego, umożliwić innym podlinkowanie pod swoim postem ich projektu (tego samego). Projekty na naszych blogach często się powtarzają. Np. chuste revontuli czy gail widziałam u wielu osób. Chodziło mi o to, by zebrać te wszystkie projekty pod jednym postem na czyimś blogu, a potem w galerii, którą razem stworzymy u mnie w w zakładce "osobno robione" :)

      Usuń
    2. U mnie np. pod poprzednim postem można podlinkować swoje butki wg tego samego wzoru, z którego ja korzystałam. Niedługo pojawi się post o chuście revontuli i wszyscy Ci, co ją dziergali będą mogli się podlinkować ze swoją własną chustą revontuli :)

      Usuń
    3. Jeśli chcesz dziergać coś wg swojego własnego projektu, coś innego niż wszyscy i pochwalić się tym, polecam akcję galeryjki za miastem:
      http://galeryjkazamiastem.blogspot.com/
      Pozdrowienia :)

      Usuń
    4. Aha, pojęłam :) To fajny pomysł, bo będzie można obejrzeć te projekty z Raverly tu - bliżej. Jeszcze nie robiłam niczego z Raverly, ale to dobra okazja, by przyjrzeć się i coś wybrać :)

      Usuń
    5. Cieszę się, że wszystkie wątpliwości udało się rozwiać :) Może jak ja lub ktoś inny napisze o jakimś fajnym projekcie i parę osób się dołączy, jakiś fajny wybierzesz dla siebie :) Pozdrowienia!

      Usuń
  2. To ja się na razie poprzyglądam :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super Elu! Zatem będziesz myślami z tym przedsięwzięciem :) Bardzo się cieszę! To dobry początek :):):) Pozdrowienia!

      Usuń
  3. Wspaniały pomysł, zamierzam dołączyć i często korzystać. Chusty jeszcze nie dziergałam, więc z chęcią pooglądam prace innych i Twoją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Dzięki za tak miły odzew :):):) Mam nadzieję, że będą nie tylko chusty i że znajdą się chętni!

      Usuń
  4. Jeszcze nigdy niczego nie robiłam z Raverly, zwykle dziergam swoje pomysły, ale bardzo chętnie się poprzyglądam, może mi coś w oko wpadnie i też coś wydziergam.
    Cieplutko pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dziękuję za komentarz, to dodaje wiary, ze akcja ruszy :) Bardzo bym chciała!
      Jeśli robisz coś swojego, można się wszystkim chwalić w galeryjce za miastem co tydzień, tutaj:
      http://galeryjkazamiastem.blogspot.com/
      Myślę, że to też fajna akcja :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
    2. A jak Ci coś w oko wpadnie z tych projektów, które w ramach akcji się pojawią, to zapraszam do dziergania i pokazywania :):):) Dziękuję Dorota!

      Usuń
  5. Pewnie , że świetny pomysł i na pewno z niego skorzystam, chociaż żadnego z proponowanych przez Ciebie projektów nie robiłam, ale chętnie obejrzę je w jednym miejscu u Ciebie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak fajnie :) Kolejny głos na tak :) Może i ja kiedyś wydziergam creamy shawl i wtedy będziesz mogła się podłączyć ze swoją piękną chustą, a może chwycisz za jakiś projekt, o który ja czy ktoś inny w ramach tej akcji napisze :) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  6. Pomysł i mi się podoba :) Może znajdę coś dla siebie i przerobuę lekko na islandzki styl ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że to byłby hit!!! :):):) Rewelacja! A swoją drogą ja też kiedyś spróbuję Twoich islandzkich udziergów. Bardzo mi się podobają, tylko nie wszystko na raz, bo łapki są niestety tylko dwie ;) Bardzo się cieszę, że napisałaś :) Dzięki za pozytywny głos!

      Usuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...