piątek, 7 marca 2014

z opóźnieniem...


Dzisiaj chciałam się Wam pochwalić... Lepiej późno niż wcale ;)

Już dawno temu dostałam od Dominiki z pracowni garderoba tę oto bransoletkę:



 Wygrałam ją w candy jeszcze przed Świętami. Powala na kolana swoim urokiem, nie tylko mnie :)



Uwielbiam taką klasykę, uwielbiam proste formy. Proste, a jednocześnie nie proste. Twierdzę, że biżuteria Dominiki ma duszę. Każdy srebrny fragmencik ukazuje działanie jej ręki. Widzę, że co rusz powstaje w jej pracowni coś nowego, coś co aż chciałoby się mieć. Zajrzyjcie do niej, bo połączenie przepięknych kolorów i ręcznie kształtowanego srebra daje niezwykły efekt. Na dodatek Dominika dzierga!



Drugą niespodzianką była paczka od Asi. Kompletnie mnie zaskoczyła! Ani słowem nie wspomniała, że robi dla mnie chustę! A chusta jest śliczna, można ją oglądać też tutaj :):):) 



Dziękuję Wam dziewczyny!
Wasze prezenty rozjaśniają i będą rozjaśniać pochmurne dni!

9 komentarzy :

  1. Trafiły Ci się śliczne prezenty. A biżuteria Dominiki to absolutnie dzieła sztuki.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne prezenty, bransoletka bardzo ładna, ale chusta rewelacyjna! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne dostałaś prezenty! Prace Dominiki znam i bezustannie się nimi zachwycam, a chusta cudownie ażurowa i wiosenna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bransoletka śliczna!!!Delikatna ale przyciągająca wzrok!!! chusta cudna!!! Nie za dobrze Ci ;)?

    OdpowiedzUsuń
  5. Как хорошо, когда дарят подарки) да, еще такие красивые!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe i jedna i druga .
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezenty pierwsza klasa. I chusta i bransoletka są śliczne.
    Cieplutko pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  8. To się nazywa szczęście dostać takie prezenty :)
    Piękna Dominikowa bransoletka i misterna chusta, klasa!
    Pozdrawiam,
    Inka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...