sobota, 15 marca 2014

zorza nie moja...


Chyba ponad miesiąc temu zaczęłam poważnie myśleć o tej chuście...

Ściągnęłam wzór i od razu wydał mi się częściowo nieczytelny - pierwszy schemat zupełnie mnie rozłożył i już miałam zrezygnować, ale postanowiłam jeszcze podpytać dziewczyn, czy miały podobne problemy. Kasia odpowiedziała i pomogła jeszcze tego samego dnia, za co bardzo jej dziękuję, bo zasiała ziarno nadziei, że może dam radę i nie zrezygnowałam. Sabina też zaskoczyła mnie niesamowicie, bo po tym jak pożaliłam się na blogu na wzór, odezwała się na priv pisząc bardzo klarownie co i jak powinnam zrobić, podając nawet linki do filmików, czyli to co lubię najbardziej! Efekt widzicie same:


Bardzo się cieszę, że mi się w końcu udało! Dziękuję Wam dziewczyny za pomoc!!!
Jedyną rzecz, którą zrobiłabym inaczej jest zamykanie oczek na końcu - robiłam je oczkami lewymi, ale następnym razem będę zamykać prawymi.

wzór:    chusta Revontuli
druty: 4.5 mm
włóczka: Drops Delight (3 motki)


Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić linkami od Sabiny, bo dzięki nim pierwszy schemat stał się jasny jak słońce :)

OBJAŚNIENIA DO CHUSTY
to, co w schemacie oznaczone jest jako "Y" robimy tak:   filmik
a to, co oznaczone jest jako "V" robimy tak:  filmik

Zachęcam do Revontuli wszystkich, którzy nie próbowali, a mieliby ochotę, bo wzór jest darmowy i bardzo wdzięczny, a cieniowana włóczka jest w tym projekcie idealna. Może jak pooglądacie linki w galerii, które mam nadzieję, się pojawią, też zdecydujecie się ją zrobić, a potem podlinkujecie swoją pracę? Z pomocą powyższych filmików każdy da radę bez najmniejszego problemu! Jeśli ktoś nie ma doświadczenia w blokowaniu, odsyłam do Maknety, która ostatnio bardzo fajnie wszystko opisała (klik) :) Mnie tak się ta chusta spodobała, że blokuję właśnie drugą, w innych kolorach - w końcu zaczęłam robić coś dla siebie! Na jakiś czas koniec z prezentami ;)


A może już tę chustę robiłyście? Jeśli macie ochotę i jeśli macie tę chustę na swoim koncie, podlinkujcie ją poniżej 
w  ramach akcji Nasze Osobno Dziergane Razem Pokazywane. Byłoby mi bardzo miło :)



Wystarczy kliknąć "Add your link". To Wam zajmie minutkę, a radość nas wszystkich może być wielka! Szczególnie moja, bo będę mogła popodziwiać i zobaczyć, ile z nas ją dziergało, kto wydziergał jaką - jaki kolor, jaka włóczka, jaki wyszedł rozmiar! Oczywiście wszystkich tych, którzy się podlinkują i mają ochotę dodać banerek akcji na swoim blogu, serdecznie do tego zapraszam :) Po banerek i link odsyłam do zakładki "nasze osobno robione" u góry bloga. Bierzecie w końcu czynny udział na sposób drugi :):):)

Uwaga! Jeśli chcesz dodać swoją pracę, a linkowanie nie działa, napisz proszę na priv - naprawię problem i dam Ci znać, że już możesz dołączyć do galerii naszych prac :)

74 komentarze :

  1. Bardzo fajnie dobrałaś kolory i chusta wyszła ciekawie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt przepiękny! Ja z chustami dopiero zaczynam się rozkręcać, revontuli mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, widzę :) Już się rozkręciłaś! Revontuli będzie dla Ciebie za prosta ;) ale jeśli się zdecydujesz, zapraszam do podlinkowania :)

      Usuń
  3. Wybrałaś piękny kolor włóczki na tą chustę.
    Ja ten wzór robiłam 3 razy. 2 razy używałam cieniowanej włóczki i 1 raz gładkiej Limy. Efekt z Limą podlinkowałam i można sobie zobaczyć jak wyszło.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie Olu, że podlinkowałaś Limę - ma swój urok, zdecydowanie! Bardzo równiutkie oczka, bardzo staranna praca. To jedna z włóczek, które lubię najbardziej. Następnym razem nie krępuj się i linkuj wszystko, a co ;) Pozdrowienia i dziękuję, że dołączyłaś - bardzo mi miło :):):)

      Usuń
  4. Wyszła ślicznie. Ten przykład zachęca do walki i próbowania do upadłego. Efekt końcowy rekompensuje wszystko.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie, nie ma co się zniechęcać, tylko dziergać i pytać, bo okazuje się, że jest w sieci wiele osób, które wyciągną pomocną dłoń :):):) Nie pierwszy raz się o tym przekonałam, strasznie mi się to podoba i bardzo to doceniam :) A wiec działaj i Ty! :) Pozdrowienia!

      Usuń
  5. Wspaniała chusta i piekne kolorki.Ja też robię tylko dla siebie.Zrobiłam mnóstwo prezentów i zabrało mi dużo czasu.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie. Przeważnie ludzie nie zdają sobie sprawy ile to pracy, ile godzin, ile oczek... tysiące przecież! Czas najwyższy pomyśleć o sobie :):):) Jakie to przyjemne!

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu i witam serdecznie jednocześnie :)

      Usuń
  7. Piękna, jestem nią zachwycona. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta chusta jeszcze ciągle przede mną :). Twoja wyszła ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za linki do bucików :):):) Miło słyszeć takie słowa :)

      Usuń
  9. No Kochanie piękna chusta ,wełenka ma ładne kolorki,wszystko pięknie się komponuję .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewo :) Choć teraz widzę, że jednak powinnam ją inaczej zblokować... Nawywijałam tutaj, przekombinowałam ;) Następna już będzie lepsza pod tym względem ;) Pozdrowienia!

      Usuń
  10. Efektowna. piękna praca :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. cudna chusta - ja jeszcze nie robiłam to podziwiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewo :) Zachęcam, bo warta jest łatwa i efekt zadowalający :)

      Usuń
  12. Pięęęęękna:))))))pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Po tych komentarzach, to nawet mnie się coraz bardziej zaczyna podobać mimo tych cienkich pasków ;)

      Usuń
  13. Pięknie ci wyszla, podlinkowalam swoje revonituli. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Dzięki wielkie za linki :) Nawet nie wiesz, jak mnie to cieszy! Odwiedzam każdego, kto się podlinkuje i mam nadzieję, że inni też będą zostawiać po sobie ślad na Waszych blogach :) Pozdrowienia!

      Usuń
  14. Красивая шаль, цвета очень приятные...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olga! Miło Cię tutaj widzieć tak często! Ja też do Ciebie zaglądam, choć nie zostawiam komentarzy, bo nie mam google +. Pozdrowienia!

      Usuń
  15. Jakiś czas temu zaczęłam robić tę chustę. Jednak w połowie dziergania została spruta. Twoja wyszła tak piękna, że prawdopodobnie przeproszę się ze schematem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to przeproś się :) Może te filmiki coś pomogą... Schemat jest faktycznie lekko zakręcony na początku ;) Jakbyś miała problemy, pisz, jestem na świeżo, że tak powiem ;) Rób swoją i dołącz do naszych sześciu, a niedługo siedmiu, chust :)

      Usuń
    2. Twój blog jest jednym z moich ulubionych. Zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia.

      Usuń
    3. Dziękuję :) Bardzo, naprawdę bardzo mi miło :) Nie wiem tylko jedynie, kiedy będę mogła odpisać na blogu... Już mam dwa zaległe wyróżnienia... Nie gniewaj się więc jeśli by trzeba było poczekać... Bardzo mi miło, że do mnie zaglądasz. Może za jakiś czas podlinkujesz coś swojego? Myślę, że będziesz miała co, ale niech to na razie będzie wiane tajemnicą ;)

      Usuń
  16. Śliczna wyszła Twoja "gwiazda" :) Bardzo lubię ten wzór.
    Dawno nie robiłam, więc może wkrótce znów się pojawi i u mnie :)
    Swoje linki już załączyłam.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Kasiu, że dołączyłaś swoje, czekałam na nie :) A jest na co popatrzeć! :) To przecież ta ruda mnie tak zaraziła tym wzorem! Ta moja jak teraz na nią patrzę, powinna być inaczej zblokowana - przekombinowałam lekko ;) Następna będzie już lepsza. Może swoją kolejną też podlinkujesz jak sie pojawi? Nigdy za wiele takich linków! Pozdrowienia :)

      Usuń
  17. Pięknie się prezentuje Twoja chusta ;-)) Brawo ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolina :) Może i Ty spróbujesz? Na pewno dałabyś radę :)

      Usuń
  18. Śliczna chusta. Bardzo podoba mi się układ kolorów. Takiej chusty jeszcze nie dziergałam.
    Cieplutko pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może ta moja i reszta linków będzie zachętą? Kto to wie? :) Dziękuję za miłe słowa! Pozdrowienia :)

      Usuń
  19. Bardzo, bardzo ładna! Kolory pięknie się układają. dobrze, że nie zrezygnowałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dobrze :) Ta druga, ta którą teraz blokuję podoba mi się nawet bardziej :)

      Usuń
  20. Piękny wielki motyl Ci wyszedł!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dziękuję! Teraz widzę, że chyba jednak przekombinowałam z blokowaniem ;)

      Usuń
  21. Ale się rozkręciłaś z chustami :))) Jak się za coś nowego zabierasz, to masz tak szybko piękne efekty, że aż można (pozytywnie) pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu za taki komplement! :) To jest po prostu prawdziwa pasja, samo jakoś tak wychodzi :):):) Bardzo się cieszę, że się podoba, choć już wiem, co bym zrobiła w niej inaczej i kolejna będzie lepsza ;)

      Usuń
  22. śliczna chusta, a jakie tempo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Faktycznie ostatnio dużo się dzieje... Za dużo pomysłów, za mało czasu ;)

      Usuń
  23. Baaaardzo mi się ta Twoja chusta podoba! Baaaardzo!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło słyszeć takie rzeczy ;) Zaraz się normalnie zarumienię ;) Dzięki wielkie!

      Usuń
  24. Wspaniała. Pięknie wykonana. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Staram się, cały czas się uczę :)

      Usuń
  25. Bardzo ładnie zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komplement od Ciebie Ludwiko to jest to :) Dziękuję!

      Usuń
  26. Pięknie wyszła, wspaniałe kolory. Mam gazetkę robótkową z opisem do tego rodzaju chusty, ale jeszcze nie miałam weny do jej dziergania. Jeśli mnie najdzie, będę pamiętać gdzie szukać pomocy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, ze może moje doświadczenia na coś się komuś przydadzą :) A i mnie w przyszłości, jak zapomnę, jak się ją dziergało. Post powstał więc też samolubnie i z myślą o mojej dziurawej pamięci ;) Pozdrawiam Cię Reniu ciepło :) Może dołączysz kiedyś ze swoją, kto wie? ;)

      Usuń
  27. Pięknie wyszła, wiem jak to bywa z początkeim wzoru, za nim się go zrozumie...ja sowją pierwszą chustę (kiri) wydziergałam tylko z połowy schematu ;) ale i tak była z niej dumna.
    Revontuli zrobiłam kilka, podoba mi się w tym wzorze to, że za każdym razem układ kolorów potrafi sprawić, że nie nudzi sie wzór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za linki! Tych nigdy dość! :) Bardzo fajnie, że pokazałaś wszystkie - o to chodzi :):):) Ale się cieszę!!! Ogromną mi radość sprawiłaś tymi podlinkowaniami! Odwiedziłam Cię i ślad po sobie zostawiłam :) Dzięki też za banerek! Mam nadzieję, że dzięki temu więcej osób się dowie i nowe dołączą, no i że cała reszta będzie też Wasze dzieła oglądać :) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
    2. cieszę się, że moje "Zorze" też Ci sie spodobały :) lubię je dziergać, bo efekt za kazdym razem jest inny :)

      Usuń
    3. Oj tak! Nie wykluczone, że ja kiedyś do tego wzoru jeszcze wrócę a może i inni się zachęcą naszymi pracami :):):)

      Usuń
  28. śliczna jest twoja wersja revontuli :)
    ja zrobiłam dwie (linki już dodałam) i na pewno jeszcze jakąś zrobię bo wzór jest idealny do kolorowych włóczek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! No właśnie - do kolorowych jest jak znalazł. Ja przeważnie lubię jednolite, ale w tym wypadku cieniowana się wspaniale sprawdza :) Dziękuję za linki i banerek na Twoim blogu! Jak miło wiedzieć, że ktoś się chce podzielić pracą swoich rąk :) Cieszę się normalnie jak dziecko! Pozdrawiam Cię ciepło i liczę, że jak zrobisz kolejną, to ją też podlinkujesz :)

      Usuń
  29. Pięknie wyszła Twoja chusta:) Dziękuję za ten wpis i za natchnienie, to właśnie na ten wzór czekał mój motek włóczki estońskiej w kolorach jesieni! Już zaczęłam, wzór jest naprawdę uroczy i w sumie dość prosty. Jak skończę, to podlinkuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kasiu :) Włóczka estońska będzie tu chyba idealna :) Cieszę się bardzo, że ten post stał się inspiracją! Super, ze praca już wre :) Wspaniale! Czekam na link!!! Niedługo pojawi się moja druga zorza i też ją podlinkuję, a co ;) Pozdrowienia!

      Usuń
    2. Skończyłam i podlinkowałam swoją chustę:)

      Usuń
    3. Wow!!! Wspaniale!!! Ale się cieszę :):):) Jak fajnie, że się pochwaliłaś! Jest naprawdę zjawiskowa! Zachęca do kupna tej estońskiej włóczki pomimo niektórych jej ułomności ;) Już widziałam, ale jeszcze nie zdążyłam skomentować! Lecę to zrobić :) Pozdrowienia!

      Usuń
  30. Hi, I love your blog, is beauty, I love the colors, I love your crochet, visit my blog too,hugs from Brazil.
    http://www.titacarre.com
    http://elo7.com.br/titacarre

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. What a nice surprise! Thanks a lot :):):) I definitely will!
      You're always welcome here :)

      Usuń
  31. Bardzo piękna chusta ! Ciekawie ułożyły się kolory. Może z pomocą filmików, na które namiary podałaś, spróbuję kiedyś zmierzyć sie z tym wzorem... Sama nazwa chusty jest zachwycająca i w oryginale i po polsku. Pozdrawiam, Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj! Zachęcam! Jest naprawdę łatwy a przy cieniowanej włóczce nie ma mowy o nudzie przy robieniu :):):) Pozdrowienia :)

      Usuń
  32. Moja znajoma też dzierga chusty, i byłam w szoku kiedy mi powiedziała, że czasem jeden rząd zajmuje jej ok godziny. Jestem pełna podziwu, bo efekty są niesamowite. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest, naprawdę! Jak się robi trójkątną od góry, to ostatnie rzędy ciągną się niesamowicie! Dzięki Aniu :) Dzierganie to dobre ćwiczenie na wytrwałość i cierpliwość :)

      Usuń
  33. Pozwoliłam sobie wkleić jeszcze jeden link z kolejną revontuli :) tym razem w niebieskościach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Miałam nadzieję, że to zrobisz jak tylko ją zobaczyłam :) Jest świetna!

      Usuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...