poniedziałek, 7 kwietnia 2014

jak Wielkanoc, to króliczki


Widzę, że Wielkanoc na Waszych blogach już pełną parą, to i ja jakoś chciałabym się wstrzelić ;)
Już jakiś czas temu zobaczyłam te króliczki na blogu Ani, która podaje też link do tutorialu jak je zrobić.

(zdjęcie wykorzystane za zgodą green dragonfly)



Ja sama nie wezmę się za nie, nie mam kiedy (szydełko ciągle przegrywa z drutami), ale pomyślałam, że może ktoś z Was chciałby? A może zrobicie i się pochwalicie? Przycisk "add your link" już czeka :)

W razie czego podaję raz jeszcze link do tutorialu, w którym krok po kroku znajdziecie opis wykonania, łącznie ze zdjęciami (klik).

Dopisuję, bo właśnie znalazłam - dla chętnych jest wyzwanie króliczkowe u LoliLoli.





24 komentarze :

  1. Skoro druty u Ciebie wygrywają... to polecam błyskawicznego kicajka z drutowego kwadraciku jakie robiłam kiedyś... http://nitkowyswiat.blogspot.com/2010/03/zajaczki.html jest tam też źródło pomysłu. Dziś już drutuję i kolejne kicajki sama w miniony weekend dziergałam ;-)) Polecam ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już sprawdziłam :) Super sprawa! Choć tak male formy to ciągle dla mnie wyzwanie :) Pozdrawiam Cię ciepło i dziękuję za link z tutorialem :)

      Usuń
  2. Wspaniały pomysł na króliczki :-)
    A Tobie polecam moje - robione na drutach - link załączyłam wyżej :-) Może Tobie się spodobają...?
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje też są fantastyczne! Te druciane też podbiły moje serce! Może pora na wyzwanie króliczkowe? Pozdrowienia :)

      Usuń
  3. смешные такие крольчата! класс)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmieszne są, faktycznie, fajny to pomysł na prezent czy dekorację świateczną :) Aż przyjemnie popatrzeć, jak każdy jednak jest inny :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Są super :) Szkoda, że nie chce mi się sięgnąć po szydełko... ;)

      Usuń
  5. Ja się za nie nawet nie zabieram!!!Ale są totalnie przesłodkie!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie... Ja też jakoś nie świątecznie... Co roku mam plany i co roku coś innego mnie wciąga... ;)

      Usuń
  6. Ja też z tych, co to lubią podziwiać takie rzeczy, ale robić to już niekoniecznie... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):) Dobrze wiedzieć, że ktoś ma podobnie!

      Usuń
  7. Fajny pomysł;- ciekawie te króliczki wyglądają. Bardzo mi się podobają.
    Ja na razie utknęłam na szydełkowych pisankach. W planach miałam jeszcze kurki, ale coś ostatnio czasu na robótki nie mam.
    Pozdrawiam serdecznie Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przedświąteczny okres ma to do siebie, że czas się kurczy... ;) Ja co roku mam wielkie plany, ale jeszcze chyba nie udało mi się zrobić nic związanego ze świętami... Jakoś tak się zawsze układa.... Teraz mam fazę na chusty więc dziergam kiedy mogę i kompletnie nie w głowie mi świąteczne dekoracje ;) Ale króliczki są ciekawe, może znajdą swoich amatorów, bo pomysł jest myślę pierwszorzędny :) Pozdrowienia!

      Usuń
  8. Pomysł rewelka - gorzej u mnie z czasem ale może może

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabym powiedzieć dokładnie to samo! :)

      Usuń
  9. Ależ słodziaki! Jeśli wyrobię się czasowo z innymi planami, to chętnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) No właśnie - czas, czas, czas... ale jeśli się skusisz, to na pewno będą urocze!

      Usuń
  10. .How to earn one million in the most short time by wholesale-dress.net

    يجعلبدلةأنيقةيمكنكأنتصبحأكثرنضجاوجاذبية,إذاأردت,ثمانقرهنا

    معطف الفرو الاصطناعي

    OdpowiedzUsuń
  11. How to earn one million in the most short time by wholesale-dress.net

    ذاوشاح الفن جميلة,وكنتتريدأنيكونله,ويأتيلموقعناعلىالإنترنتخ,

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...