niedziela, 13 kwietnia 2014

odkupię nawijarkę


Dziś króciutko i bez zdjęć.
Zapytam, czemu by nie? Może akurat?

Czy któraś z Was ma na zbyciu nawijarkę? 
Może macie, a nie używacie i chcecie się jej pozbyć?
Jeśli tak, proszę o kontakt na priv, chętnie odkupię :)



Chciałam Wam jednocześnie podziękować za wszystkie komentarze :) 
W podziękowaniu za nie i już także świątecznie - coś do posłuchania, coś co bardzo lubię - nieznany szerzej, a świetnie grający Breaking News, który jest mi bliski także przez to, że gra w nim mój szwagier :)


Jeśli ktoś lubi takie klimaty, może posłuchać więcej tutaj (klik).
Ja słucham bez końca Talking to my brother":)

18 komentarzy :

  1. Nawijarki, niestety nie mam, ale z przyjemnością wysłuchałam nagrania. Również lubię takie klimaty muzyczne:)
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że jak ktoś ma nawijarkę, to niechętnie się z nią rozstanie. Ale jeśli uda się coś sensownego znaleźć, mam nadzieję, że podzielisz się tym z nami:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak myślałam i moje nadzieje były nikłe, ale Kasia napisała mi w komentarzu, że swoja od kogoś odkupiła, to pomyślałam, że czemu by nie spróbować, a tu proszę, odezwała się Olga! podzielę się i nawijarką i mam nadzieję motowidłem ;)

      Usuń
  3. Nastrojowy, piękny utwór.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem nawijarką... nawet całkiem sprytną ;)
    W razie pytań odnośnie kołowca zawsze do usług :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):)
      Jak zabiorę się za niego, to wiem już u kogo mam szukać pomocy :) Dziękuję!!!

      Usuń
  5. hej, jeśli sprawa nawijarki nadal aktualna, to mam 1 zbędną i chętnie odsprzedam. Chińska tandeta, ale mój egzemplarz działa, a nie kosztowała majątku.
    Odezwij sie mailowo proszę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Jestem chętna! Oczywiście :) Nie znam Twojego adresu mailowego :( Może mogłabyś się do mnie odezwać na priv (szyleczko@gmail.com), wysłać mi zdjęcie/a i podać cenę?

      Usuń
  6. nie iwem, czy z tego mojego komentarza da się pozyskać mój adres więc na wszelki wypadek:
    olga.a.bialobrzeska pod znanym google.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Z nawijka nie pomogę ! WESOŁYCH ŚWIĄT !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo za życzenia! Również życzę Ci dobrych, spokojnych Świąt :)

      Usuń
  8. Witam,
    czytam i podglądam Pani blog, właśnie rzuciła mi się w oczy aukcja na allegro, może się przyda?
    http://allegro.pl/zwijarka-nawijarka-przewijarka-do-welny-i4160303301.html
    Zwijarki w dobrych cenach są w UK, może ktoś znajomy tam mieszka? Ostatnio na brytyjskim amazonie były po 9,50 funta. U nas ta cena nieosiągalna.
    http://www.amazon.co.uk/Vktech-Knitting-Crochet-Operated-String/dp/B00DKW9F6A/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1397559556&sr=8-1&keywords=Wool+Winder

    pozdrawiam,
    DOLPHINE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zerknęłam na ten link i ... chyba nie do końca to miałam na myśli ;) Cóż to za maszyna! Ale dziękuję! Na pewno te na amazonie czy e-bayu są tańsze, ale dręczyło mnie wiecznie widmo cła i długiej dostawy z Hong Kongu... Dzięki temu postowi udało mi się złowić fajną okazję i nawijarka zawita do mnie już niedługo :)

      Usuń
  9. Kochana!Dziękuję za życzenia świąteczne.Tobie również życzę najpiękniejszych świąt:)))Buziaki:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...