wtorek, 22 kwietnia 2014

wampir rzędami skróconymi


Miałam okazję poćwiczyć sobie rzędy skrócone, a jednocześnie zrobić chustę czwartym sposobem - od jednego do drugiego boku.








wzór: The Vampyre
włóczka:  Lanagold Alize (288 g)
druty: 4 mm


Wzór jest świetnie rozpisany - mimo, że mam mało doświadczenia w rzędach skróconych i chustach, dałam sobie radę bez żadnego problemu :) Dzierganie go było prawdziwą przyjemnością, a że efekt robi naprawdę wspaniałe wrażenie, to z czystym sumieniem mogę go polecić :) 



Mojego wampira już nie mam - wyłamałam się z postanowienia o robieniu tylko dla siebie i zrobiłam kolejną chustę na prezent - na pewno więc do niego jeszcze wrócę!


Uwaga! Jeśli chcesz dodać swoją pracę, a linkowanie nie działa, napisz proszę na priv - naprawię problem i dam Ci znać, że już możesz dołączyć do galerii naszych prac :)



55 komentarzy :

  1. Przepiękny ten wampir:-), a jaki kuszący.....Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Taki udzierg z pazurem ;) A co!

      Usuń
  2. I urosła nam kolejna mistrzyni, czyli Ty.
    Ciekawe co powstanie z wygranej włóczki :), której ci trochę zazdroszczę.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Oj Olu, bo się zaczynam czerwienić ;) Dzięki Tobie "obudziłam się" z candy u Tysi (po Świętach człowiek powoli dochodzi do siebie)! Mam więc przemiłą pobudkę, a ponieważ to włóczka z jedwabiem, to musi się znaleźć jakiś godny projekt! Już szukam... Dziękuję Ci za miłe słowo i tę przypominajkę!

      Usuń
  3. Oj, piekny wzór i urzekajacy kolor!
    Gratuluje wygranej u Tysi! Ciekawa jestem, co stworzysz z tej pięknej wloczki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie się zorientowałam dzięki Waszym wpisom! Zaspałam ;) Teraz już z głowy nie może mi wyjść ten motek, te kolory! Dokupiłam w dodatku jeszcze jeden, na który już przed Świętami chciałam się skusić, ale ząb mądrości dostarczył tyle wrażeń, że nie miałam głowy do zakupów - już go nie mam i święty spokój ;) A z tego ślicznego motka z jedwabiem powstanie oczywiście coś lekkiego, ale co? Muszę poszperać...

      Usuń
  4. Pięknie wyszedł! Kolor też ma śliczny :).
    Gratuluję wygranej u Tysi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Podwójnie dziękuję :):):)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dzięki! Już pokochałam ten wzór! :)

      Usuń
  6. шикарная шаль, а цвет какой превосходный!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiatków faktycznie szukaliśmy pod kolor chusty, żeby mieć jakieś ładne tło! Jak widać wiosna już pełną parą :) Pozdrowienia i dziękuję :)

      Usuń
  7. Przecudowny! Ja fanką fioletów nie jestem, ale nie mogę przestać się patrzeć na to cudo! Boski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :):):) Od Ciebie dostać taki komentarz to prawdziwe wyróżnienie :) Jak miło mi się ten tydzień zaczął!!! Kto by się spodziewał?

      Usuń
  8. Pięknie wyszła ta chusta ,i widzisz Kochana już masz opanowane chusty można powiedzieć że masz to w jednym paluszku .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jednym paluszku to może nie ;) bo często jednak wzory darmowe są napisane dla mnie zbyt skrótowo i się w nich potem gubię (ostatnio tak miałam), ale cieszę się, że uczę się ciągle czegoś nowego i że coraz lepiej mi to wychodzi :) Dziękuję Ewo!

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Hubby też go tak nazwał :)

      Usuń
  10. Jej, jaka ładna! I kolor i kształt ciekawy, idealna rzecz do zarzucenia na ramiona. Kiedyś próbowałam rzędy skrócone, ale zupełnie nie byłam zadowolona z efektów. Twoje rezultaty przekonują mnie, by jeszcze nie rezygnować z tego sposobu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, spróbuj! Pamiętam, jak mnie się wydawały one mega trudne, ale Lete podaje we wzorze fajne linki, z których można skorzystać, żeby sobie rzędy skrócone "powtórzyć". Wydaje mi się, że znam dwa sposoby ich robienia... Tutaj używałam tzw. "wrap and turn", można z łatwością wyszukać filmiki na you tubie :) Ciągle korzystam z angielskich opisów, bo są o wiele prostsze dla mnie, polskie już zupełnie zarzuciłam...

      Usuń
  11. Nazwa straszna, ale chusta świetnie zrobiona, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę śliczna chusta :)
    Zastanawiałam się nad Vampirkiem w fiolecie dla siebie, ale ostatecznie kupiłam inny kolor. Jak powstanie, pokażę co wybrałam, i wstawię go również u Ciebie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to ciekawe jaki? :) Będę czekać tak na zdjęcia u Ciebie, jak i na Twój link tu u mnie!
      Przyjemności w dzierganiu nie muszę Ci Kasiu życzyć - ten wzór ja daje już przy pierwszych rzędach! Naprawdę wspaniale się go robi :)

      Usuń
  13. Chusta śliczna.
    Ja co prawda za chustami nie przepadam, ale gdybym zmieniła zdanie, przynajmniej wiem gdzie można znaleźć duży ich wybór--u Ciebie.
    Cieplutko pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, popadłam w prawdziwy chuściany szał ;););) Są bardzo kobiece i strasznie mi się taki styl podoba - w następnym poście postaram się pokazać, jak noszę moje chusty :) Jak już zaczęłam je dziergać, to nie mogę się im oprzeć - ciągle widzę jakieś fajne nowe ;) Może ten rok będzie rokiem chust? Ale przecież nie można zapominać o innych formach... Jakoś trzeba by to zbilansować...

      Usuń
  14. Piękny kolor! I piękna chusta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Twoją już też widziałam, jeszcze tylko zostawię po sobie ślad ;) Czerwień pięknie w niej wygląda! Super, że ją tu podlinkowałaś, jakoś ją przegapiłam, może przez ten świąteczny grudniowy czas... Pozdrowienia!

      Usuń
  15. Piękna! Sam książę Drakula by w takiej chętnie pośmigał, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Jak fajnie to powiedziałaś! Ja na pewno pośmigam jeszcze w swojej własnej - ale to dopiero chyba jesienią :) Pozdrowienia!

      Usuń
  16. Normalnie uwielbiam prawe i lewe oczka - ponad wszelkie ażury ;-) Prześliczny wampir Ci wyszedł. A i gratuluję wygranej - po tym komentarzu, który u mnie zostawiłaś tak coś czułam, że Tysiowy precelek trafi do Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - marzyłam o nim, ale szczęście rzadko mi dopisuje, a już nigdy nie wygrałam włóczki, w dodatku ręcznie farbowanej, i to z jedwabiem! Miałam dzisiaj niesamowity poranek! A oczka prawe i lewe w tym wzorze naprawdę mają urok, i to już od pierwszych rzędów - cieszą oko i rozluźniają :):):) Pozdrowienia!

      Usuń
  17. Przepiękna chusta. Czy mogłabyś zdradzić, którym sposobem robiłaś rzędy skrócone?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :):):) "Wrap and turn" - Lete podaje we wzorze nawet linki, żeby móc sobie co nieco odświeżyć ;) Ciekawe, czy ktoś się skusi na tego wampira... czy będzie ich tu więcej pod tym postem? A może Ty Jolu? :)

      Usuń
  18. Rewelacyjny wzór, wygląda prosto ale ozdobnie. Co prawda fioletowy to nie mój kolor, ale sam wzór mógłby mnie skusić :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka klasyka jest zawsze fajna :) U mnie fiolety królują, ale i inne kolory się pojawią w tym sezonie ;)

      Usuń
    2. Czekam z niecierpliwością zatem :-)

      Usuń
  19. Piękna chusta ,obdarowana na pewno bardzo zadowolona jest:)I ja mam w kolejce tę chustę i nawet wzór zakupiony,ale nie wiem,kiedy się za nią wezmę...Pozdrawiam ciepło:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydawało się, że tak :) Ja też długo się do niej zbierałam, chyba od listopada, ale wtedy jeszcze zupełnie nic o chustach nie wiedziałam, kupiłam wzór "na zaś" ;) Ciekawe, jaki Ty wybierzesz kolor! Będę podpatrywać ;) Pozdrawiam Cię Lucynko!

      Usuń
  20. Piękna, jesteś niezwykle utalentowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :):):) Z tym talentem to bym tak nie przesadzała ;)

      Usuń
    2. ani trochę, patrzę i widzę :* ściskam

      Usuń
  21. Rewelacyjna chusta, jest przepiękna ;-)) podziwiam ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wie, kto wie? Może kiedyś i Ty się skusisz? :) Pozdrowienia!

      Usuń
  22. Świetny kolor wybrałaś na chustę. Podziwiam Twoje wyzwania z chustami i liczę, że będziesz dla mnie inspiracją do mojego własnego rozwoju umiejętności dziergania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym mogła być inspiracją, czy motywacją, to byłoby super :) Ja właśnie przechodzę chuścianą fazę i nic nie mogę na to poradzić, że reszta kuszących projektów zeszła na dalszy plan... ;) Dziękuję!

      Usuń
  23. Świetna chusta:)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny ten wampirek i to w jednym z moich ulubionych kolorów. Jakie Ty masz tempo, chusta za chustą:) Wzór zapisałam sobie, może się skuszę. Rzędy skrócone, to umiejętność, która jeszcze przede mną;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślałam kiedyś, że te magiczne rzędy skrócone są strasznie trudne, ale gdzie tam! Nie wiem jeszcze jak mogłabym ich użyć samodzielnie, ale we wzorze już sobie radzę. U mnie fiolety od kilku lat królują :)
      Chusty powstają sobie, ale chciałabym mieć lepsze tempo. Na razie idzie to wszystko dość powoli, szczególnie mam takie wrażenie jak zaczynam od ażuru... Dużo by pisać... Dziergam chyba szybciej, sprawniej niż zimą, ale uważam, że i tak w żółwim tempie ;) A do tej chusty zachęcam, daje dużo satysfakcji już w samym procesie robienia! Pozdrowienia!

      Usuń
  25. Piękna chusta, jestem pod wrażeniem , bo wyszła naprawdę genialnie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...