sobota, 31 maja 2014

małe co nieco specjalnie dla Was


Spodobała mi się idea organizowania candy dla wiernych czytelników.
Oto, co dla Was mam - dwa komplety zrobionych przeze mnie markerów dziewiarskich.
W końcu nauczyłam się je robić!

Komplet pierwszy:




Kolory jak widzicie są mocno mieszane - chciałam, żebyście mogły dopasować marker do koloru włóczki, którą zamierzacie wrzucić na druty ;) 

Komplet drugi:



Wygrywają więc dwie osoby, ale który komplet do kogo poleci - pozwólcie, że to będzie niespodzianka :)

Rozdanie jest dla wszystkich i trwa tylko do najbliższego wtorku, 3. czerwca, do północy.
Trzeba jedynie wyraźnie zaznaczyć w komentarzu, że chce się wziąć udział w zabawie.
Proszę też, NIE umieszczajcie banerka u siebie - chciałabym, żeby markery wygrał ktoś, kto zagląda tu sam, z własnej woli, bo robiłam je właśnie z myślą o Was :) 


Jeśli nie będziecie mieć szczęścia w losowaniu - spokojna głowa! Każda z Was będzie mogła sobie taki zestaw markerów zrobić sama! Już przygotowuję serię tutoriali pt. Robimy markery!

Kto ma ochotę - czas start! Można się zapisywać :)


45 komentarzy :

  1. Piękne są.
    Chętnie przygarnę, a jeszcze chętniej się nauczę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Markery to mój mały fetysz :) Nie odmówiłabym sobie takiej okazji !

    OdpowiedzUsuń
  3. są obłędne! bardzo, bardzo chętnie wezmę udział w losowaniu... (oby się udało, oby się udało, oby się udało...)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też chętnie takie przygarnę, bo póki co ciągle używam nitek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają:) Może dopisze mi szczęście i będą moje;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyraźnie zaznaczam, że chcę wziąć udział w losowaniu ;)
    Markery są przecudne i pięknie wykonane... A przydałyby mi się bardzo, bo ma moich drutach w tej chwili wiszą dwa spinacze biurowe i dwa kółeczka od biustonosza ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne markery! Nie przypuszczałam, że można je samemu zrobić. Bardzo, bardzo chciałabym takie - staję więc w kolejce :) Jeśli nie uda mi się wygrać, zrobię z radością według Twojego tutorialu :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  8. Już raz miałam szczęście u Ciebie w losowaniu, czy poszczęści mi się po raz drugi ? To się okaże :)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie brałam udziału w takiej fajnej zabawie.Markery cudnej urody i to,że sama je zrobiłaś jest najważniejsze.Zapisuję się obiema rękami.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne kompleciki w letnich kolorkach. Z chęcią wezmę udział w zabawie.
    Pozdrawiam serdecznie i czekam z niecierpliwością na tutorial.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uśmiechnę się po taki zestaw i już uśmiecham się na myśl o tutorialu, cicho liczyłam, że w końcu ktoś się pokusi o przygotowanie takiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te markery są prześliczne, wyglądają , jak pierścionki lub kolczyki. Zapisuję się na losowanie, moje znaczniki ze starych korali już się kruszą. Czekam na kursik, ja za takie prace się nie biorę, ale mąż sobie poradzi, jak będzie wiedział, o co mi chodzi. Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. słodziaki!!!!
    no pewnie, że bardzo bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie za markery służą spinacze biurowe... mam nadzieję, że mi się poszczęści i to sie zmieni bo te są rewelacyjne! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudności:-) Przyłączam się do zabawy z nadzieją, że los się do mnie uśmiechnie. Gorąco pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałąbym by poleciał komplecik do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne markery :) aż włóczki się śmieją do nich
    Pozdrawiam Michalina

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja z miłą chęciom przyłączę do zabawy ,markery śliczne .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Karolinko, ja jeszcze nie umiem robić markerów, więc w razie czego tutorial się przyda, ale może wreszcie coś uda mi się wygrać, bo szczęście moje do wygrywania candy jest zezowate strasznie ;) Oba zestawy są bardzo ładne i chętnie któryś przygarnę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Również wyrażam chęć posiadania takich cudnych markerów. Może szczęście się do mnie uśmiechnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nawet jeśli nie wygram Twoich markerów, to z niecierpliwością czekam na tutorial. Chętnie sama popełnię kilka własnoręcznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale fajnie! Zgłaszam się do zabawy - może z markerami od Ciebie twórcza moc dziergania chust mi się udzieli ;)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Są super! Dzięki za zabawę, chętnie wezmę w niej udział!

    OdpowiedzUsuń
  24. i ja się chętnie ustawię w kolejce, bo markery bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  25. lubię adrenalinę więc chętnie

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolejka coraz dłuższa, więc szczęście się kurczy...Ale ,kto nie próbuje, ten nie wygrywa. Ustawiam się grzecznie w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  27. Są ślicznie, biorę udział w zabawie. Chciało by się, oj chciało. Czekam tez na opis-jak zrobić.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne markery zrobiłaś!Dopisuję się więc i ja do kolejki:)))Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Chętnie ustawiam się w kolejce. Markery to to czego akurat nie mam. Korzystam z włóczkowych pętelek.
    Te bardzo mi się podobają. Z góry dziękuję za obiecany kursik.
    Pozdrawiam serdecznie
    antoninadz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Markerow nigdy dość. Chętnie więc przyłączam się do zabawy :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. No to chyba mam szanse. Są bardzo fajne....

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja nie mam markerów i szczerze mówiąc liczę na wygraną:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja się dopisuję, i zaglądam bardzo często. Markery są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ustawiam się w kolejce - bardzo podobają mi się te markery!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja zaglądam z własnej woli i z ogromną przyjemnością, a takie markery od serca to bardzo miła rzecz więc wyrażam wielką chęć udziału w losowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  36. W związku z tym, że małe mam szanse na korzystanie z komputera w weekend, o mały włos przegapiłabym Twoje cudne niespodzianki :-)
    Z przyjemnością się zapisuję :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Markery urocze, zapisuję się więc do kolejki:) Idę właśnie blokować moją Annis, pewnie jutro ją dołączę do Twojej notki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, dopiero dzisiaj odpisuję... I gdzie Twoja Annis? Bardzo mnie ucieszy jak ją podlinkujesz :)

      Usuń
  38. Chętnie czytam twój blog, a markerów nigdy dosyć. Skoro mogę - to także zapisuję się do kolejki na jeden z zestawów.

    OdpowiedzUsuń
  39. o jak by mi się przydały takie cudne markery.... :-) póki co robię sobie z włóczki :-)
    z przyjemnością staję w kolejce :-)
    pozdrawiam
    Iga
    iga_84@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja zaglądam do Ciebie z własnej i nie przymuszonej woli, co najwyżej z lekkim poślizgiem czasowym:) Markery zawsze są mile widziane i nigdy ich dosyć, a Twoje są takie śliczne, więc chętnie wezmę udział w zabawie:) Pozdrawiam serdecznie. Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  41. Jestem tak zajęta testem , że nie wiedzieć czemu , ale przegapiłam:( także pozdrawiam serdecznie i już zazdroszczę tej szczęśliwej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale rozumiem w zupełności zadzierganie ;) Nic straconego! Może zrobisz sobie je sama? Pozdrawiam Cię serdecznie Wolu :)

      Usuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...