poniedziałek, 26 maja 2014

prawdziwe wyzwanie


Zieleń, którą dziergałam z Lenką już się blokuje, ostateczna odsłona nastąpi w kolejnym poście :) 
Tymczasem na drutach coś nowego...



 Porwałam się na naprawdę skomplikowany dla mnie wzór... 
Chusta, nad którą teraz siedzę spodobała mi się straszliwie od pierwszego wejrzenia!
Pomyślałam od razu: "Muszę ją mieć, jeszcze takiej na żadnym blogu nie widziałam."
Po przejrzeniu całego wzoru (zawsze tak robię zanim zasiądę do dziergania - lubię wiedzieć, co mnie czeka), no cóż... lekko mi dech zaparło... Miałam problem, ale na szczęście autorka szybko przyszła mi z pomocą. Oby się udało... To dla mnie prawdziwe wyzwanie!

A reszta nowych motków spokojnie czeka na swoją kolej... 


Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za wszystkie Wasze komentarze!
Jak ja lubię je czytać!



30 komentarzy :

  1. Ciekawe cóż to za wzór Cię tak zauroczył? Naprawdę zaciekawiłaś mnie, cierpliwie więc czekam, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki był mój plan - zaciekawić! Udało się ;););)

      Usuń
  2. Piękne kolory, chaber, wrzos, śliwa... musztarda :)) Pękam z ciekawości, co to za skomplikowany wzór. Sądząc po innych Twoich pracach, nie będziemy długo czekać na efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, jest dość wymagający, nie ma co... Przy serialu to już sobie nie porobię... ;) Troszkę mi to chyba zajmie, zobaczymy... Kolejna odsłona pokaże mam nadzieję troszkę więcej, a i namiar będzie jak już skończę :)

      Usuń
  3. No, nie powiem, zaciekawiłaś mnie bardzo. Czekam więc cierpliwie na finisz.
    Dzięki za miłe słowa pod moimi krzyżykami.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze Olu :) Tak miało być ;) Ja też czekam na finisz i jakąś rozluźniającą robótkę, nie powiem ;)

      Usuń
  4. Powodzenia życzę i przyjemnośći :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło, że wpadłaś! Dziękuję :)

      Usuń
  5. Czekamy na finał z niecierpliwością:-) Kolor cudowny. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś mnie na granaty ostatnio wzięło...

      Usuń
  6. Z niecierpliwością czekam więc na finał :)
    Życzę przyjemnego dziergania.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Też na niego czekam, żeby się rozluźnić, żeby nie być non stop tak bardzo skupionym na tym, które oczko od tyłu, które od przodu, które jak przełożyć.. ;)

      Usuń
  7. ależ tajemnicza :) też mam taką chustę a nawet kilka, ale szukam na nie 'gładkiej' włóczki.

    a to holsty są w kłębkach czy co innego? boskie kolory, szczególnie fiolet i musztartda... <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, jaka to! Ja też zdecydowanie potrzebowałam gładkiej do tego projektu, inna by nie była dobra.
      A to nie holsty wyobraź sobie, tylko przewinięta alpaka drops (musztarda), alpaka drops mix (fiolet) i fabel drops (granat). Kolory są dokładnie takie, jak włóczki, żadnych przekłamań, przynajmniej na moim monitorze, zadbałam o to bardzo skrupulatnie :)

      Usuń
  8. To i ja czekam z ciekawością, i zielonego dzieła i tego tutaj:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za kibicowanie Kasiu! :)

      Usuń
  9. Czekam z niecierpliwością:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Marlena :) Jeszcze sporo pracy przede mną, mnóstwo oczek... ;)

      Usuń
  10. No, i co Ty tu ściemniasz, że nadrabiasz publikację postów tylko.
    Gna jak błyskawica z robótkami i jeszcze prosto w monitor kłamie ;)))

    niecierpliwie przebieram nogami na to zielone coś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, teraz już mogę powiedzieć, że nadrobiłam :) Może jeszcze tylko jedna chusta została mi do opublikowania, którą zrobiłam w kwietniu, a nie było jak wtedy zrobić zdjęć i to już wszystko, reszta leci na bieżąco :) Dziękuję za przemiły komentarz Carolina!!! :)

      Usuń
  11. Zaintrygowałaś mnie tym niesamowitym wzorem chusty. Oj będę śledzić Twoje poczynania w tej materii, bo ciekawość mnie zżera.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mi się udało zaciekawić :) Bardzo się cieszę!

      Usuń
  12. Wiesz jak zaciekawić:) Oczywiście, że czekam na ujawnienie i efekt koncowy:) Ta reszta też niczego sobie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ludwiko! Sama jestem ciekawa efektu!

      Usuń
  13. Nie mogę być gorsza :) Też czekam na efekt końcowy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj dotarłam do połowy... Ufff... idzie coraz lepiej, a teraz drugie skrzydło - coraz mniej oczek!
      Pozdrawiam Cię Marzenko!

      Usuń
  14. Zaintrygowałas mnie... klor mój ulubiony, dlatego rozumiem i też bym musiała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli zaintrygowałam, to zajrzyj Małgosiu, żeby zobaczyć, co powstanie! Ze względu na Twoje miejsce zamieszkania, może nawet wzbudzi jakiś większy sentyment... ;)

      Usuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...