czwartek, 29 maja 2014

ulatniam się w oparach zieleni czyli chusta Evaporate




wzór: Evaporate
włóczka: YarnAndArt Spring
druty: 3,5 mm



Jest przepięknym wzorem, przemiłym w dzierganiu i idealnym moim zdaniem dla włóczek wielokolorowych.


Nie każdy wzór do takiej włóczki pasuje. Tak jak pisałyście kiedyś w komentarzach - konkretne ażury przy kolorowych włóczkach zwanych self-striping yarns znikają, nie można liczyć na to, że ich piękno się uwydatni, a tu jest idealnie!



Będę na pewno do niej wracać...


Jest zwiewna, śliczna, ale przede wszystkim ta przyjemność dziergania! To jest to! 


Pierwszy raz czułam coś takiego przy chuście - taki relaks, odprężenie, taką chęć dziergania non-stop do skończenia projektu, nawet bez jedzenia i picia ;)


I jeszcze jedno zdjęcie - odjechane - nie mogłam się powstrzymać...



Evaporate jest dla kogoś, kto od początku czynnie wspiera moje pasje, w podziękowaniu za wszystko!

90 komentarzy :

  1. Śliczna chusta i piękne zdjęcia! Aż miło na nie popatrzeć, szczególnie gdy za oknem ponuro i leje :).
    To teraz kolejna chusta? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Asiu :) Zdjęcia robiliśmy w weekend, a Hubby faktycznie ma do tego rękę :)
      Teraz kolejna - cały czas te granaty, ale już druga połowa, więc z górki ;)
      Pozdrawiam Cię bardzo!

      Usuń
  2. Pięknie! A te kolory - miód :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna! A Ty jak romantycznie w niej wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. łada i kolorki enegrgetyczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Kolorki iście wiosenne :)

      Usuń
  5. Cos pieknego zaczynajac od pieknej wloczki poprzez piekny wyrob a na pieknej sesji kończąc .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współpraca musi być ;) Dziękuję!

      Usuń
  6. Wspaniała sesja zdjęciowa :-) Cudna chusta w przepięknych kolorach.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu! Hubby też się ucieszy z tak miłych komentarzy :)

      Usuń
  7. Przepiekna! Gdzieś tez mam jakies pojedyncze motki, chyba się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak masz motki, to skuś się Beata, naprawdę warto :) Potrzebowałam 90 g, ale ja chyba robię ścisło, nie przesadnie, ale raczej nie luźno, no i wzięłam mniejsze druty...
      Uściski!

      Usuń
  8. Piękna chusta, w idealnych kolorach! Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzena :) Też za komentarz zdjęciowy - to na pewno ucieszy mojego M.!

      Usuń
  9. Jest piękna:)) Ciekawy wzór, muszę go dokładniej zbadać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, naprawdę z czystym sumieniem :) Dzięki!

      Usuń
  10. Świetnie dobrałaś wzór do włóczki. Te iskierki ze steliny cudnie uzupełniają gwiazdki we wzorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Marysiu :) Nie było to łatwe - chciałam uniknąć przypadkowego "zepsucia" tej pięknej włóczki! Może jednak coś ze mnie wyrośnie? ;) Stelina dodaje jej magii, ta włóczka codziennie mnie zadziwia! Pozdrawiam Cię serdecznie!

      Usuń
  11. красивый бактус) а цвет какой замечательный!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olga! Sesja naprawdę była udana dzięki promieniom słońca przenikającym przez liście :) Pozdrowienia!

      Usuń
  12. Przepiękne kolory i bardzo ładny wzór - zrobiłaś cudną chustę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest cudowna! I masz 100% racji - włóczka Justyny, aż lśni w tej siatce. Super, bo mimo, iż moja jest jednobarwna trochę chciałam zrobić chustę idealną również na melanże, bo one bywają takie piękne.. i takie niedoceniane.

    Tak czy siak, Twoja jest niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, ze super wygląda ta stelina i te kolory? Cud miód! Jestem strasznie z tego projektu zadowolona, tak jak z wampira :) Ciekawe, czy to Twoje wzory powodują takie zadowolenie? Będę sprawdzać dalej ;)
      A melanże są piękne - faktycznie, ale i ambitne, bardzo trudno dobrać do nich dobry wzór, żeby ładnie wyszło, żeby ażur fajnie pokazać i nie "zmarnować" pięknej włóczki. Twój wzór jest naprawdę do tego idealny, a jak weźmie się pod uwagę jeszcze przyjemność dziergania samego wzoru z mieniącymi się kolorami, to naprawdę odlot totalny, nie można spać po nocach! Ja wcale nie przesadzam!
      Dziękuję za wszystkie miłe słowa Justyna :)

      Usuń
  14. Cudo! No i ta przecudna zielen, po prostu Wow!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) Udało się pokazać piękno wzoru i włóczki! Bardzo się cieszę :)

      Usuń
  15. Piękna... eteryczna i stylowa :D zdjęcia piękne! no to ci zazdroszczę... ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic tylko łapać za druty i robić :) Ja się szykuję na Twoje sweterki... ale jeszcze troszkę... jeszcze chusty... masakra... ;)

      Usuń
  16. Padłam ....Twoje wykonanie+wzór jednej Justyny+włoczka drugiej Justyny = przecudowne połączenie i efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolina! Zaraz się chyba spalę od tych wszystkich komentarzy... Dziękuję :)

      Usuń
  17. Urocza ;) mało się znam na włóczkach, ale czy ta ma jakieś świecące cuda wplecione, że tak ładnie pobłyskuje? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma, ma! To stelina tak błyszczy! Pierwszy raz miałam takie cudo w rękach i już chcę następne!!! ;)

      Usuń
  18. Śliczna lubię wszystkie odcienie zieleni :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te akurat są nie dla mnie, ja wolę nosić zimniejsze, stąd chusta powędruje w siną dal do kogoś ważnego. Uwielbiam na nią patrzeć, ale w tych kolorach nie jest mi do twarzy.... Witam Cię Nina! Chyba wcześniej Cię u mnie nie widziałam?

      Usuń
  19. Robi wrażenie! Piękna włóczka, wspaniały wzór i wszystko razem świetnie połączone :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewo! Przyjemnie się to czyta, można naprawdę dostać skrzydeł do dalszego działania :)

      Usuń
  20. Pięknie, fantastyczny wzór i kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) tak wzór jak i włóczkę polecam gorąco!

      Usuń
  21. Ahhh, zakochałam się w czwartym zdjęciu - magia...No szmaragdy, turkusy,nawet cytryn nieśmiało się przebija i jeszcze blask srebra...prawdziwy klejnot wydziergałaś.Włóczka jest obłedna a jeszcze w twoich rękach.
    Ile gram zeszło Ci na chustę? Pytam, bo ja bym chętnie owinęła się takim cudem ale zamarzyła mi się większa chusta albo narzutka.

    (a "odjechane" zdjęcie wywołuje u mnie podjazd żołądka do góry - pierwszy raz czegoś takiego doświadczam)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie za wszystkie miłe słowa (też o tym odjechanym zdjęciu, bo mnie się strasznie podoba, ale nie byłam pewna, czy je publikować...) :) Duże zasługi ma Hubby - ma rękę do aparatu :) Na chustę wystarczył mi niecały jeden motek (100 g/400 m) - 90 g.
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
    2. Tylko, że ja wzięłam mniejsze druty i robię raczej bardziej ścisło niż rozwlekle. Popatrz sobie na inne Evaporate na ravelry i porównaj, ile innym dziewczynom wyszło, jakie druty - tak chyba najlepiej :)

      Usuń
  22. Chusta robi wrażenie ! Nic dziwnego, że robiło Ci się ją przyjemnie bo i włóczka i chusta śliczna :)
    Sama chusta nie wymaga chyba zbytnio blokowania ? Czy się mylę :) Wygląda pięknie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chusta wymaga, naprawdę wymaga blokowania, jak chyba każdy ażur, żeby wzór się "otworzył", tak środek jak i brzeg z pikotkami (te potrzebują blokowania zdecydowanie). Najlepsza jest do tego włóczka z jak największą zawartością wełny, bo najlepiej trzyma kształt - sama się zdążyłam o tym przekonać dawno dawno temu...
      Pozdrowienia :)
      Dzięki ogromne!

      Usuń
  23. Piękna ta chusta!Idealnie dobrałaś włóczkę do projektu,robi wrażenie:)))Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Czyli, że robię postępy? ;););) Długo szukałam odpowiedniego projektu!

      Usuń
  24. Chusta jest śliczna i to bardzo! Kolor jest bardzo energetyczny i taki radosny! Cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Kolorki zachwycają, ale że nie pasują do mojego typu urody, to zostaną sprezentowane temu, komu dobrze w ciepłych kolorach :) Pozdrowienia!

      Usuń
  25. Chusta jest przepiękna , wspaniale uchwycona w obiektywie , pięknie współgra z zielenią w parku, gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zasługa Hubby'ego, napracował się :) Oboje z tej sesji byliśmy zadowoleni, z tego jak światło pięknie tańczyło w obiektywie :) Dziękuję za tak miły komentarz!

      Usuń
  26. Nieprawdopodobnie piękna chusta! Jak cudnie skrzy się ta włóczka! Przepięknie dobrałaś wzór do włóczki. Też zastanawiam się nad tym wzorem, ale najpierw muszę skończyć First Snow. Robię ją już drugi tydzień... I ponawiam pytanie koleżanki - ile włóczki poszło na tę chustę?
    Pozdrawiam bardzo serdecznie,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie Asiu! First Snow wymaga skupienia! Ten wzór tylko na samym początku, po kilku rzędach to już tylko czysta przyjemność, prawdziwa czysta przyjemność, a jeszcze jak włóczka zmienia kolory, to już w ogóle jest ciekawie, dlatego szczerze polecam! Satysfakcja jest od samego początku :) Ile włóczki? 90 g skarpetkowej długości (motek 100 g/400 m).
      Serdecznie Cię pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Dopisałam jeszcze coś w odpowiedzi Carolinie powyżej - może Ci się ten mój drugi komentarz też przyda Asiu...

      Usuń
    3. Dziękuję ślicznie za odpowiedź. Pytam, bo mam po jednym wolnym motku tejże właśnie włóczki. czyli - pewnie zrobię tę chustę :) I kto mnie namawiał do robienia chust? Kto wytłumaczył jak nosić :)
      Dziękuję Ci!!!!!! I ściskam mocno!
      Miłego wieczoru!

      Usuń
    4. Super Asiu!!! Będziesz na pewno zadowolona, zobaczysz :) Trzeba ją tylko dobrze zblokować. Coś czuję, że popadniesz w szał chuściany tak jak ja, że nie ma dla Ciebie ratunku ;) Nie wiem, jak ogólnie dziergasz, jeśli luźno to lepiej weź druty 3,5 żeby Ci starczyło włóczki. A wiesz, że ja najbardziej teraz lubię po prostu zarzucić chustę i ją przewiązać na przodzie? Tak mi jednak najwygodniej, najswobodniej się czuję i wygląda to naprawdę fajnie :) Zobaczysz i Tobie się spodoba, podkreśla kobiecość :):):) Miłego!

      Usuń
  27. Cudna chusta :) Wzór i włóczka pięknie się uzupełniają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ogromne :) Udało mi się dobrać jedno do drugiego, nabieram wprawy, co bardzo mnie cieszy!

      Usuń
  28. Pięknie przerobiłaś włóczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Asiu :) Miło słyszeć, że się podoba tydzień mojej pracy!

      Usuń
  29. Gratulacje.Chusta jest piękna i wełenka dobrana super.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Małgosiu :) Wybór wzoru nie był prosty, tak by potem nie być rozczarowanym, by nie "zmarnować" przepięknie farbowanej włóczki i pracy rąk Tysi, by ją odpowiednio wyeksponować!
      Pozdrowienia :)

      Usuń
  30. Podzielam Twoje i przedmówczyń zdanie, wyszło idealnie! A piękne zdjęcia podkreśliły urok robótki. W dodatku uwielbiam kolor zielony.... Superrrr! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie byłam skromna w tym poście, wiem ;) Ale ta praca naprawdę mi się podoba. Jak do wielu mam przeważnie wiele krytycyzmu, tak tutaj - pełne zadowolenie, jak przy wampirze Justyny :) Może to jej wzory to sprawiają? Dziękuję za komentarz Elu i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  31. superowa zielona chusta i super fotki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Ewo :) Przekażę mężowi!

      Usuń
  32. Piękne odcienie zieleni - cudna chusta:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  33. Rewelacyjna chusta i tyle. No i ten kolorek... Ymm... lubię zielenie ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosennie się zrobiło... Dzięki :)

      Usuń
  34. Przepiękna...Nic dodać, nic ująć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :) Już się czerwienię od rana... ;)

      Usuń
  35. Karolinko, dopiero dziś wyrobiłam się z wrzuceniem Twojej pięknej chusty do galeryjki. Ale już jest! http://yarnandart.blogspot.com/2014/04/galeria-prac-powstaych-z-moich-woczek.html
    Gratuluję raz jeszcze takiego ładnego udziergu i oby się dobrze nosił.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie goni Tysiu :) Napisałam Ci komentarz, bo czasem prywatny mail może się gdzieś zapodziać, a wolałam się upewnić :) Dzięki! Lecę zobaczyć!

      Usuń
  36. Piękna chusta, urzekający wzór (mam na niego ochotę już od dawna) i soczyście barwna sesja zdjęciowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam go zatem! Może zrobisz i podlinkujesz?
      Dzięki za komentarz Renata :)

      Usuń
  37. Piękna, niezwykły wzór i kolorystyka...

    OdpowiedzUsuń
  38. Kusisz drutami... kusisz :) Pozdrowienia z... galeryjki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Druty to jest to! Będę zatem kusić dalej ;) Szydełko u mnie tylko czasami... Pozdrowienia!

      Usuń
  39. Cudeńko :) Ogromnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Podoba mi się ten wzór, a w tej kolorystyce jest jeszcze ładniejszy. Wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór jest naprawdę piękny, a dodatkowo ta przyjemność dziergania i ciekawość kolejnych oczek, rzędów, ich kolorów, niezwykła miękkość włóczki... Miodzio! :)

      Usuń
  41. Karolinko ślicznie wyszła Ci ta chusta ,chusty wciągają bardzo jesteś tego żywym przykładem .
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo :) Oj tak! Niedługo pewnie pojawi się kolejna, bo jeszcze jeden zaległy post muszę opracować... Pozdrowienia!

      Usuń
  42. wiedziałam, ze wyczarujesz z tej włóczki coś przepięknego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jej nie mam, ale zrobię sobie taką! :)

      Usuń
  43. Dziękować:) dziś wieczorem evaporate będzie się evaporowała w gorących klimatach hehe ;) a Ty działaj dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki ażurek będzie jak znalazł :) Cieszę się, że Ci się podoba! Wyjątkowa włóczka dla wyjątkowej osoby! :)
      Samych przyjemności!

      Usuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...