czwartek, 5 czerwca 2014

jak zrobić markery dziewiarskie cz.2


Dzisiaj zrobimy markery z zawieszkami. Oto spis potrzebnych rzeczy:
  • kółeczka małe i większe (gotowe, kupione w sklepie z koralikami)
  • zawieszki (jakie tylko chcecie, gotowe, metalowe)
  • szczypce biżuteryjne (pomogą rozchylić małe kółeczko)

Rozchylamy małe i większe kółeczko w ten sposób:



Małe kółeczko przyczepiamy do zawieszki i zamykamy:


Duże kółeczko przyczepiamy do całości i zamykamy:



Jutro coś ciut trudniejszego :)

9 komentarzy :

  1. Fajne
    Wystarczy jednak rozgięcie małego kółka, nałożenie i zawieszki i dużego kółka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) No oczywiście! Gdzie ja miałam głowę ;) Mam nadzieję, że Ci, co tu zaglądają przeczytają Twój komentarz! Dzięki :)

      Usuń
  2. niecierpliwie czekam na jutro :) dzięki Twojej inspiracji postanowiłam wymienić zwykłe plastikowe markery na bardziej eleganckie :) koraliki już zamówione, czekam aż przyjdą i mogę dłubać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale! Cieszę się niezmiernie, że mogłam kogoś zainspirować :) Staram się tu pokazywać wszystko od zupełnych podstaw, bo tak właśnie sama zaczynałam - nie mając kompletnie pojęcia jak ten temat ugryźć, a chcąc go ugryźć z sukcesem! Może to być dla niektórych śmieszne, niewymagające posta, ale dla mnie na początku bynajmniej takie nie było :) Mam nadzieję, że komuś te posty przyjdą z pomocą :)

      Usuń
  3. i pomyśleć, że ja przez cały czas używałam zwykłych wsuwek do włosów.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, ja też używałam różnych rzeczy ;) A teraz już sobie nie wyobrażam czegoś innego! Mam plastikowe, ale używam ich już tylko sporadycznie... Ciekawe, czy ktoś pójdzie za moim pomysłem i zrobi sobie takie?

      Usuń
  4. A ja używam agrafek! W jak prosty sposób można zrobić tak przydatną rzecz! W czasie porządków w piwnicy znalazłam moich córek takie dziecięce bransoletki i wisiorki z koralików, w sam raz będą do zrobienia markerów. Zaczekam zatem na wpis u Ciebie, bo pewnie pokażesz jak zrobić markery z koralikami. Prawda?
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie! I to jeszcze dzisiaj :):):) Bardzo mnie ucieszy, jeśli umili Ci to Małgosiu dzierganie, a umili na pewno! Ja już innych właściwie nie używam :) Można sobie zrobić bardzo fajne gadżety i cieszyć się naszym hobby jeszcze bardziej :):):) Liczę zatem, że wpadniesz na kolejny tutorial!

      Usuń
  5. Howdy! I just wish tto give you a huge thumbs up for your excellent info you have right here on this post.
    I will be coming back to your website for more soon.


    Here is my web site: sexercise classes ()

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...