poniedziałek, 23 czerwca 2014

jak zrobić markery dziewiarskie cz.4


Obiecałam tutorial na markery z linki jubilerskiej, takie jak te:


i dzisiaj dotrzymuję słowa mając nadzieję, że okaże się pomocny :)  


Potrzebne są nam:
  • linka jubilerska
  • kuleczki zaciskowe
  • koraliki kolorowe
  • koraliki metalowy
  • szczypce do cięcia linki
  • szczypce do zaciskania




Ucinamy kawałek linki jubilerskiej i przekładamy na nią najpierw koralik metalowy, później już ten właściwy - tak jak na tym zdjęciu:



Na koniec zakładamy kuleczkę zaciskową pamiętając, by NIE zostawiać na końcu po prostu uciętej linki, tak jak tutaj:


bo będzie nam haczyć o włóczkę. Trzeba tę linkę zagiąć na końcu i przełożyć raz jeszcze przez kuleczkę zaciskową (po prostu zrobić pętelkę), a resztę linki schować w środku kolorowego koralika. Wtedy nic nie haczy i możemy zacisnąć kuleczkę zaciskową szczypcami, o tak:


Inny sposób na haczącą końcówkę ma Inka, przeczytajcie.
A więc teraz do dzieła - markerujcie i pokazujcie swoją biżuterię do dziergania linkując pod tym postem, przyciskiem "Add your link" :)


12 komentarzy :

  1. Jej, jakie cudne są te markery! Jak biżuteria :) A ja robię nową chustę - to naprawdę wciąga. Według własnego pomysłu, co mnie nieco przeraża, bo doświadczenie moje w dzierganiu chust jest znikome...
    Pozdrawiam cieplutko,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmieszne, ale tak chyba można to nazwać - dziewiarską biżuterią ;) Chusty wciągają! Nie myślisz już czasem o kolejnej? :) Ja już o kilku! Ciekawa jestem tego Twojego projektu! Ja się jeszcze nie ośmielam eksperymenotwać... tym chętniej zobaczę, co wydziergasz :)
      Pozdrawiam Cię Asiu!

      Usuń
  2. Śliczne markery :-) Świetny pomysł z linką jubilerską.
    Uwielbiam Twoje markery :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu :) Pewnie jeszcze niejedne powstaną, bo to też wciąga...

      Usuń
  3. A tak to się robi :) Fajny tutorial!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się przyda, bo nie jest to trudne, a daje sporo radości :)

      Usuń
  4. Dzięki za kursik, są piękne, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz, Karolciu, dotychczas sądziłam, ze moje pętelki z resztek włóczki są ok. Ale widząc jak Ty się cieszysz z ładnych rzeczy sama nabieram ochoty na zrobienie tej [fajne określenie] dziewiarskiej biżuterii :-) Dzięki za tutorial. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie miałam nic przeciwko pętelkom dopóki nie zobaczyłam markerów u Marzeny z wełnianych myśli, wtedy zaczęłam o nich myśleć, a jak dostałam je od niej to zaczęłam myśleć o tym, jak by tu je samemu zrobić :) To naprawdę czyni różnicę :):):)

      Usuń
  6. A ja niestety zboczyłam z trasy ;)))
    Naoglądałam się Twoich pięknych markerów, sprytnych tutoriali, poszlam do sklepu z koralikami ( nawet nie jeden raz ) i ...skończyło się na zrobieniu 4 bransoletek dla siebie, 2 dla mamy, podrasowaniu starego naszyjnika i zrobieniu jednego ( nieco odjechanego rękodzielniczo) nowego. Potrzeba ozdobienia siebie a nie robótki w trakcie pracy była zdecydowanie silniejsza :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Cię dokładnie! U mnie to poszło w drugą stronę - najpierw markery, a teraz zamarzyły mi się własnoręcznie robione koczyki (bo uwielbiam długie) i bransoletki :) Będę się w to bawić, na pewno! Zazdroszczę Ci umiejętności :)

      Usuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...