czwartek, 31 lipca 2014

"Chustka" wędruje dalej...


Minął lipiec, a więc mój czas na przeczytanie "Chustki".  Puszczam ją dalej w świat w ramach akcji wędrująca książka, o której pisałam tutajNajpierw miałam ochotę napisać o moich wrażeniach, przemyśleniach, ale im bardziej się w nią zagłębiałam, tym większego nabierałam przekonania, że każdy musi tę książkę odkryć sam dla siebie... a jeśli nie macie dostępu do książki, zawsze możecie zajrzeć na bloga chustka.blogspot.com.


Moja następczyni - Daria - zgodnie z zasadami akcji, wraz z książką, dostała zrobioną przeze mnie zakładkę:




i coś na tak zwany ząb ;)




Dziękuję serdecznie janielce za zorganizowanie całej akcji!


24 komentarze :

  1. Bardzo fajna akcja;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie wciągnęła :) I nauczyłam się robić takie zakładki - miałam motywację :)

      Usuń
  2. Masz rację z " Chustą " każdy musi zmierzyć się sam !

    OdpowiedzUsuń
  3. oj chciałabym ksiażke przeczytac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W razie czego zawsze jest blog chustki...

      Usuń
  4. To prawda- nie da się zawrzeć w kilku słowach głębokiej treści ,,Chustki". Ja sama wracałam do niej kilkakrotnie i za każdym razem odkrywałam coś nowego. Wspaniała sprawa z tym wędrowaniem. Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka akcja to naprawdę fajny pomysł, a co do chustki, to wiele by można mówić, wiele wyczytać... Pozdrowienia :)

      Usuń
  5. Ja także czekam na książkę, nie mogę się już doczekać! A zakładka śliczności :) Będzie się miło czytać Darii.
    Pozdrowionka, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam maila, że zakładka się spodobała, więc jestem z siebie zadowolona :)
      Nie wiedziałam, że Ty też! Super! Jeszcze ze znanych mi osób edi-bk bierze udział :)

      Usuń
    2. Oby więcej takich zabaw-akcji ;)

      Usuń
  6. Piękna zakładka i chyba już pisałam, że świetny pomysł z podróżującą 'Chustką'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! Pomysł być może kiedyś pożyczę ;)

      Usuń
  7. Podczytywałam trochę bloga Chustki... nie wiem, czy dałabym radę na raz książkę przeczytać i się nie zaryczeć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie... bardzo trudno o tej książce pisać... Ty podczytywałaś wcześniej i na pewno było to jeszcze trudniejsze...

      Usuń
    2. ja zbierałam sie rok do jej przeczytania. Bloga podcztywałam

      Usuń
  8. blog jest o wiele pełniejszy. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pełniejszy? No nie wiem... Być może... ;)

      Usuń
  9. Ja czekam na swoją kolej z niecierpliwością :) Śliczna ta zakładka, takiej jeszcze nie mam. Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie widziałam, że jesteś w kolejce :) Zawsze fajnie zobaczyć jakieś "znajome twarze" ;) Dziękuję za miłe słowa!

      Usuń
  10. Moja Chustka stoi na półce od jakiegoś czasu. Bloga przeczytałam w całości i często wracam tam myślami. Ale na książkę musi przyjść odpowiednia pora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciesze sie ze spodobałą się akcja z wędrująca ksiązką, Ksiązka leci dalej i super.;) Zakładka cudna.:) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wiem, że Darii też się zakładka spodobała. A akcja bardzo fajna, super, że udało mi się do niej dołączyć :)

      Usuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...