sobota, 12 lipca 2014

Artemist


Chusta, której początek pojawił się tutaj i był tak mało fotogeniczny, to Artemist - moim zdaniem najpiękniejsza ze wszystkich, jakie miałam okazję robić.




Jestem absolutnie zachwycona tym ażurem!




Wymiary i kształt - moim zdaniem idealne, każdy detal dopracowany.




Jednym słowem jestem z siebie bardzo nieskromnie zadowolona 




i nawet się nie czerwienię, tylko z dumą noszę :)




Wzór:   Artemist
Włóczka:  Fabel Drops
Druty: 4 mm


Tymczasem na drutach już coś nowego - Drizzle i KAL, na który się zaciągnęłam z nadzieją, że zdążę go ukończyć :)



62 komentarze :

  1. Piękna jest! Widzę, że dzierganie chust wciągnęło Cię na całego :))). No i dobrze, bo pięknie Ci to wychodzi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, wszystko co chciałam napisać już zostało powiedziane w tekście. Bardzo, ale to bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karolinko - jest przepiękna! Ma kształt, którego bardzo chcę się nauczyć - nie trójkątny :) Jak tylko skończę cukierkowy sweterek i chustę dla cioci, zabieram się za taką właśnie :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka już ich zrobiłam i powiem Ci, że każdy wzór był rozpisany kompletnie inaczej... Ja jak zwykle podążam za wzorem - leń ;)
      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło i donoszę, że wszystko słodkie zostało zjedzone już wczoraj :)

      Usuń
    2. Taki kształt zdecydowanie najbardziej lubię, choć do trójkątnych też się przyzwyczajam po zrobieniu Dew Drops ;)

      Usuń
  4. Oooo...aaaaa....yyyyy...eeee...no nie wiem co napisać...tak mi się podoba ta chusta !!!! Chyba jednak pozostanę przy tych niezbyt rozgarniętych dźwiękach bo mię letko przytkało.Dobranoc.

    PS. a że te oczka równe jak z maszyny to już nawet nie wspomnę.Nie wspomnę nic a nic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dziękuję Karolina! To mi teraz powiedziałaś - jednak się zaczerwieniłam ;) Lubię taką staranność, tak po prawej jak i po lewej stronie :)

      Usuń
  5. Piękna. Wspaniale jest Twoje wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Antonino! Nawet nie wiesz, jak miło to słyszeć :)

      Usuń
  6. I słusznie jesteś zadowolona, ta chusta jest absolutnie zjawiskowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna!!!
    Ależ ja mam na nią chrapkę!
    Tylko nie wiem czy dam radę, bo mój angielski pozostawia wiele do życzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwytaj zatem za druty a jakby coś nie było jasne, pisz, chętnie Ci pomogę :)

      Usuń
  8. I nic dziwnego, że nosisz z dumą bo prezentuje się przepięknie !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Jestem z niej taka zadowolona! :)

      Usuń
  9. Przepiękna! Ażurowe obramowanie zapiera dech! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Zashevko :) Miło, że znowu wpadłaś :)

      Usuń
  10. Piękna !! W Twoim wykonaniu rewelacja, bardzo dopracowana :) Aż nabrałam ochotę na tą chustę ...
    Czy wzór posiada oprócz opisu również schematy ? Nie chciałabym się 'nadziać' bo ze schematów to powinnam sobie poradzić a z opisu może być różnie ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Generalnie wzór ma schematy, jest tylko jedna część (kilka dosłownie rzędów), które nie są pokazane na schemacie, ale nie ma w nich nic trudnego. Myślę, że spokojnie dałabyś radę, a jak nie, to zawsze o te parę rzędów możesz mnie dopytać :)
      Pozdrowienia!

      Usuń
  11. Piękna chusta :) Już sobie ją zapisałam bo faktycznie jest bardzo efektowna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo subtelna :) piękne wszystko :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście , aż dech zapiera! Po prostu piękna! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też jestem zachwycona i wzorem i TWOIM wykonaniem. Podziwiam, podziwiam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowności! I super, że się tak pięknie chwalisz. Doceniam Twoją pracę! :)
    Pozdrowionka, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że umiem robić takie rzeczy i że wszystkiego nauczyłam się sama :) To daje wielką satysfakcję!

      Usuń
  16. Dziergasz coraz piękniejsze chusty. A ta ma ciekawy ażurek.
    Gorąco pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  17. Chusta jest piękna:) Urzekający wzór. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma w sobie to "coś", zdecydowanie :)

      Usuń
  18. o tak. Czerń i ażurki to świetne połączenie :)wyszło pięknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zdecydowanie zrobię jeszcze jakąś czarną w przyszłości!

      Usuń
  19. W życiu bym nie przypuszczała, że czerń może tak pięknie wyglądać w ażurze... :D zapomniałam już, że taki kolor istnieje ;) Piękna chusta, doszłaś do perfekcji w pięknym, lekkim dzierganiu z klasą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie na czerń miałam chrapkę, choć wiem, że to ciężki kolor...
      Dzięki wielkie Asiu za tak miły komentarz!

      Usuń
  20. Czarny to chyba ostatni kolor jaki bym wybrala na chuste ale widze,ze bym sie myslila - sliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam ochotę na jeszcze jedną - tym razem z cieńszej włóczki :) Powinna wyjść jeszcze bardziej efektowna!
      Pozdrowienia :)

      Usuń
  21. Wspaniała chusta :-) wzór w czerni prezentuje się zjawiskowo. Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty Kasiu czerń lubisz, prawda? :) Dziękuję za ciepłe słowa! Pozdrowienia :)

      Usuń
  22. Kolejne przepiękne dzieło w Twoim wykonaniu! Jakoś tak stroniłam od czerni w chustach, widzę, że zupełnie bezpodstawnie:) A sam wzór faktycznie dopracowany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też do tej pory... ale przekonałam się i co gorsza - mam ochotę na więcej ;)
      Pozdrawiam Cię ciepło dziękując, ze wpadłaś :)

      Usuń
  23. Możesz być bardzo dumna - bo chusta przepiękna! Czarny kolor podkreśla jej urok!
    Zawsze zwracam uwagę na dokładność przerabiania oczek i w Twoim udziergu nie zawiodłam się:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :):):) Ja też lubię dokładność, a że przerabiam dość ścisło, jak się ostatnio przekonałam, to chyba i oczka wtedy łatwiej równe wychodzą ;)
      Pozdrawiam Cię!

      Usuń
  24. mega elegancka, akurat na wieczorny wypad na miasto ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie musisz być skromna bo chusta absolutnie zachwycajaca!!! I mega elegancka. Wzór już sobie zachomikowałam bo bardzo mi się podoba :) Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! Wzór zachwyca i w dodatku ta autorka ma jeszcze inne, na które mam wielką chęć!

      Usuń
  26. Kobieto cudowna! Ale masz tempo! Podziwiam:)
    Chusta jest najładniejsza nie tylko z tych, które robiłaś, ale i w ogóle z wszystkich, jakie widziałam. Poważnie, ten wzór na środku w części, która zazwyczaj jest gładka w tego typu chustach jest powalający. Chylę czoła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tempo zmalało ostatnio ;) Ja tylko nadganiam zaległości tak naprawdę :) Dziękuję za miłe słowa!

      Usuń
  27. Na szarym końcu dodam , że chusta jest piękna :) Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  28. Przeglądam, przeglądam i buzia coraz szerzej się otwiera :) Chusty są przerewelacyjne!!! Z resztą Twoje całe twórstwo!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nawet nie wiesz, jak mi miło! :)

      Usuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...