niedziela, 3 sierpnia 2014

wygraj chustę!


Jako, że musztarda jest piękna, ale jednak kolorystycznie nie moja, ogłaszam chuściane candy :)



Zasady candy jak zawsze, czyli:

  • komentarz pod tym wpisem z wyraźnym zaznaczeniem chęci wzięcia udziału w losowaniu
  • powyższy banerek (podlinkowany) na Waszym blogu lub FB
  • candy jest otwarte dla wszystkich

Kolor jest nie dla każdego - to fakt... ale może staniecie w kolejce żeby ją wygrać i komuś bliskiemu sprezentować? 

Większe zdjęcia możecie zobaczyć tutaj. Na komentarze czekam do 9 września do północy.


20 komentarzy :

  1. Przystępuję do candy, może i tym razem będę miała szczęście :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cały czas podoba mi się ta chusta, już raz wyraziłam swój zachwyt ;) Musztarda to bardzo fajny kolor - jestem chętna.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna chusta, może mi się poszczęści , skromnie ustawiam się w kolejce: kojani@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ustawiam się w kolejce po śliczną chustę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja lubię musztardę:-))))) więc jestem usprawiedliwiona " kolejkowo":-)
    Pamiętam kolejki nieziemskie z lat osiemdziesiątych, mam więc doświadczenie:-)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Również z wielkim entuzjazmem ustawiam się w kolejce i liczę na szczęście :) A chusta cudowności! Mam koniakowe buty i torebkę, więc musztardowa chusta będzie wyglądać do tego zestawu apetycznie ;)
    Pa, Marta

    OdpowiedzUsuń
  7. Także ustawiam sie w kolejce do musztardowej chusty - jest piękna!!!
    zaraz wieszam banerek

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja z checia przytulilabym taka chuste! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna chusta, ustawiam się w kolejce :) Pozdrawiam gorąco!
    dorota@alauda.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam bloga ani fejsa, ale na swoje usprawiedliwienie mam: a) czytam Twojego bloga od dłuższego czasu, b) lubię musztardowy i c) jestem z Poznania ;-). Pozdrawiam - silvarerum (silvarerum@poczta.onet.pl)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogę przepuścić takiej okazji, ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ustawiam sie i ja w kolejce.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z przyjemnością się zapisuję, licząc na szczęście w losowaniu... Taka chusta to marzenie! Jak wszystkie Twoje chusty ;-))

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapisuję się chyląc czoła przed Twoim talentem! W życiu nie widziałam tak wydzierganych kwiatków!
    Już linkuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie się bardzo podoba i jestem chętna. Chyba goszczę u Ciebie po raz pierwszy i już mi się podoba.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. O rany. Uwielbiam musztardowy kolor :) nawet muszę się na siłę powstrzymywać przed kupowaniem takiego bo zawsze w sklepie z włóczkami siłą rzeczy wzrok ciągnie w tym kierunku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A może się uda. Ta musztarda jest bardzo kusząca :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. W sumie nie mam w szafie nic musztardowego, wiec jeszcze nie wiem czy to mój kolor.. to chyba dobry powód by sprawdzić, więc chętnie przyłączam się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj! Bardzo chętnie dopisuję się bo bardzo mi się podoba i kolorek w wzór chusty ;) Banerek już umieszczam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...