piątek, 26 września 2014

etui dla dziewiarki


Etui, które Karolina uszyła i pokazała u siebie na blogu spodobało mi się od razu, nie omieszkałam więc skomentować odpowiednio, bo zamarzyło mi się coś takiego... Stare nieporęczne i niefunkcjonalne pudło straszyło na półce... Pomarzyć dobra rzecz... Nie wiedziałam wtedy jeszcze, że moje marzenie się spełni!
Zobaczcie! Oto moje cudeńko :)




Przedstawiam dzieło rąk Karoliny - wspaniale przez nią zaprojektowane i przepięknie wykonane etui na moje druciarskie skarby. Czy widzicie, jak niesamowicie komponują się te kolory, ten guzik? Nie przestaje mnie to zachwycać :)




Karolina to też dziewiarka - zadbała, by zmieściło się wszystko, a więc druty skarpetkowe i wykręcane KP:




te na żyłce, żyłki i zatyczki:




szydełka, druty warkoczowe, wielka agrafka do trzymania "leniwych" oczek, nożyczki, miarka, łączniki i kluczyki do żyłek, a nawet moje markery:




Coś wspaniałego - prześliczne, a do tego prawdziwie funkcjonalne :):):)




Dziękuję Ci Karolina za rewelacyjną niespodziankę, jaką mi zrobiłaś, za czas, jaki poświęciłaś na samo projektowanie, dobieranie materiału, kolorów, dodatków, na samo szycie przecież i wymyślanie różnych patentów np. tego na markery, który jest świetny!!!




Perfekcyjne wykonanie, takie z duszą :) 

Więcej zdjęć znajdziecie tutaj.




52 komentarze :

  1. Perfekcyjna robota, wspaniały prezent. Wszystko się zmieściło, jeżeli jeszcze nie wypada, to rewelacja. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie wypada, mogę teraz wszystko nawet ze sobą zabierać na krótkie wyjazdy :):):)

      Usuń
  2. No, coś naprawdę wspaniałego!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę tego dzieła! Ależ cudeńko otrzymałaś. Moje wszystkie przybory mieszczą się w zaadaptowanych do tego celu puszkach, ale przez to są zupełnie niemobilne, a takie etui zawsze wszędzie można zabrać w komplecie. I na dodatek nie tylko praktyczne, ale też pięknie, artystycznie wykonane. Cudo i tyle:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Reniu! Karolina ma rękę do maszyny!

      Usuń
  4. :)
    Zdecydowanie wypadać sprzęty nie powinny bo są zrobione "na akurat". W pewnej chwili zorientowałam się nawet, że nie dopytałam Karoliny czy szydełka jakie ma są zwykłe czy ma też takie ergonomiczne, z rączką. Bo z rozpaczą stwierdziłam, że moje szydełka z rączką nie wchodzą.Na blogu widziałam, że Karolina ma zwykłe na pewno tak więc zaciskałam kciuki, żeby to były jedyne. Sama nie lubię takich luźnych kieszonek.Są irytujące.
    Cieszę się, że się podoba ;)
    A obszar z karabińczykami i szlufkami - faktycznie - wykorzystany do granic możliwości ;)))
    Pozdrawiam:)
    .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nie wypadają! Masz rację :) Podoba się strasznie - jak widzisz nie tylko mnie :):):)
      Dziękuję Ci raz jeszcze Karolina! Ta wymiana to była prawdziwa przyjemność!!!
      Pozdrawiam Cię ciepło :)

      Usuń
  5. Właśnie zauważyłam, że zniknął mój pełen zachwytu komentarz, powtórzę więc po raz kolejny, że rzecz jest niebywale piękna i oczywiście bardzo praktyczna, co jest niezwykle trudne, aby połączyć obie te cechy równocześnie , pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, że komentowałaś też u Karoliny - to strasznie miłe :) Dzięki Wiolu! Etui wspaniale się sprawdza i oko cieszy :)

      Usuń
  6. Przepiękne etui! I Rzeczywiście zaprojektowane idealnie dla dziewiarki - wszystko się w nim mieści, ach :) I do tego - jakie śliczne wykończenia!
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też Cię Asiu pozdrawiam :) Miło widzieć, że tyle ludzi się cieszy razem ze mną :)

      Usuń
  7. Przecudowny! !! Dopracowany w każdym szczególe a ten patent na markery rewelacyjny: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama byłam w szoku! To była niespodzianka i sprawdza się genialnie :)

      Usuń
  8. Cudo! Wspaniałe etui.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny prezent. Wcale się nie dziwię, że jesteś pełna zachwytu.
    Lecę podziwiać do Karoliny :)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak fajnie, że zostawiłaś u niej komentarze! Na pewno się ucieszyła i zdecydowanie zasłużyła na wszelkie pochwały :)

      Usuń
  10. Etui piękne, praktyczne i od miłej osoby - zestaw idealny. Takie prezenty na miarę są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. prawdziwe cudo, siedzę i ślinię się do monitora... :) rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  12. Super jest to etui! Nie dość, że bardzo praktyczne, to jeszcze ładne :). Chyba muszę pomyśleć nad jakimś na moje druty skarpetkowe, bo już im ciasno w koszyku z drutami z żyłką. Żeby tylko ten paskudny leń do szycia mi minął, bo pomysłów na nowe uszytki mi nie brakuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to masz kolejny :) Jak byś się zabrała, to już czuję, jak fajnie by to wyszło! ja mogę tylko zachęcać, bo ulgę wielką poczułam po wyrzuceniu tego koszmarnego pudła, w którym wszystko było wymieszane... Pozdrowienia!

      Usuń
  13. Godne pozazdroszczenia, arcymistrzowskie etui! Idealne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Karolina to wszystko czytała :)

      Usuń
    2. Czytałam i jestem wzruszona, że tylu ludziom się podoba.Dziękuję ;)

      Usuń
    3. To, co szyjesz zasługuje na wszelkie pochwały :):):) Bardzo się cieszę!

      Usuń
  14. Prawdziwe cudo.
    Wielkie gratulacje dla Karoliny za perfekcję ! A Tobie zazdroszczę takiego cudeńka :) Oprócz cudnej urody ma wszystko co mieć powinno.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nacieszam się nim :) Dziękuję Jolu za miły komentarz :)

      Usuń
  15. Piękne, cudowne i dopieszczone! Gratuluję nowego nabytku :)
    Pozdrowionka, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam je już od kilku dni, a nadal przyciąga wzrok leżąc na półce w dużym pokoju, na samym widoku!

      Usuń
  16. Skręca mnie z zazdrości ;-).
    Jest doskonały!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest śliczny! Teraz pewnie większość z nas - dziewiarek myśli sobie "Och, jaki piękny, mi też by się przydał. Kupię sobie podobny przy najbliższej okazji"... :) No, ale takiego żadna z nas nie będzie miała, zrobionego z czystej sympatii!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo za tak fajny wpis :):):) Aż mi się łezka zakręciła w oku... :)

      Usuń
  18. To musi być bardzo pomocne, sprawiłam sobie niedawno piórnik, i jestem szczęśliwa, że mam wszystko w jednym miejscu, a co tam piórnik, przy takiej ilości szydełek i innych nieznanych mi detali :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest! Ty pracujesz piórem, ja drutami :) Ja w zasadzie też często piórem, więc piórniki też uwielbiam. Fajnie jest mieć coś takiego :):):)

      Usuń
    2. pewnie, bardzo ładne i eleganckie :) podziwiam

      Usuń
  19. Och, to prawdziwy przedmiot godny pożądania! Fantastyczny. Już z rok się przymierzam do uszycia sobie czegoś takiego, ale wiadomo, dla siebie zawsze robi się na końcu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, właśnie... A o siebie też trzeba zadbać! Ciekawe, czy sama Karolina ma takie swoje? Nie wiem, nawet nie zapytałam... Pozdrawiam Cię Kasiu i zazdroszczę, że umiesz sama coś takiego użyć - dla mnie lamówki są nie do przejścia... :(

      Usuń
  20. Zazdroszczę!!!! Takie etui łazi mi po głowie od dłuższego czasu. Kolejna rzecz do uszycia. Wszystkie materiały mam pod ręką brakuje tylko odpowiednio mocnego kopniaka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może ten mój post będzie takim kopniakiem? ;)
      Pozdrowienia wielkie!

      Usuń
  21. Wspaniały niezbędnik, jaka dbałość o detale! Że o wyposażeniu nie wspomnę. Pełna profeska! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealne to etui, prawda? Cieszy oko i wspaniale funkcjonuje :) Teraz jeszcze bardziej czuje się dziewiarką :)

      Usuń
  22. Chciałabym prosić o kontakt do projektantki tego przepięknego dzieła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tutaj: http://carolinacreates.blogspot.com/

      Usuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...