środa, 10 września 2014

Grażyna Jagielska "Miłość z kamienia"




Najpierw wyniki musztardowego candy - losowanie wyłoniło zwycięzcę, którym jest  kasiadj
Gratuluję! Prześlij mi proszę Kasiu dane do wysyłki na priv :)


A teraz:

Yarn Along w każdą środę z Maknetą

"Miłość z kamienia" czyli życie z korespondentem wojennym to kolejna książka, którą ostatnio pochłonęłam prawie jednym tchem, choć wiedziałam, że będzie ciężka. Któraś z Was o niej pisała, zapamiętałam...




Jest niezwykła... Brak słów... Po skończeniu jeszcze "rośnie" w człowieku, nie pozwala zapomnieć... Tak, jak chciałam przeczytać reportaże jej męża, tak teraz widzę, że muszę chwilę odczekać, nie dam rady tak od razu... W dodatku jeszcze ta obawa, że naprawdę będą drastyczne oprócz tego, że świetne... 

 Na zdjęciu - mój pierwszy motek Zpagetti!


24 komentarze :

  1. Gratuluję zwyciężczyni wygranej :)
    Nie czytałam tej książki ale dokładnie takie samo uczucie miałam po "Bikini" Janusza Wiśniewskiego i po "Jeźdźcu miedzianym" Pauliny Simons ( są trzy części). Polecam gorąco, obie są warte przeczytania, pochłaniają bez reszty i zostawiają to uczucie :)
    A co będzie ze Zpagetti ?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapisuję Jolu! Będę szukać, dziękuję za inspirację! Wiśniewskiego czytałam parę książek, podobały mi się bardzo, ale tej akurat nie. Zpagetti jest na misę na owoce, która marzy mi się od dawna, ale na razie jeszcze nawet nie mam tak grubych drutów... ;) Dzisiaj będę na nie polować ;)
      Pozdrowienia!

      Usuń
  2. Masz rację, nie da się przejść obok tej książki obojętnie i bez bólu. Nie pozostawia obojętnym. Bardzo dobra, ale bardzo mocna książka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Ci, co czytali, to wiedzą, że otumania na jakiś czas, że łapie się człowiek na tym, że się zamyśla... Może uda się zachęcić kogoś do przeczytania, bo warto :)

      Usuń
  3. Książka zostająca w pamięci - gratulacje zwyciężczyni !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się Ewo :) Miło wiedzieć, że kto jeszcze ją czytał :)

      Usuń
  4. żółcienie jak widac rules ;) gratulacje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie ;) ale to przypadek, naprawdę ;)

      Usuń
  5. Przedstawiłas ksiązke w taki sposób, że nie sposób oprzec sie jej przeczytaniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka oczekuje u mnie na przeczytanie... być może zabiorę się za nią niedługo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem, jakie będziesz miała wrażenia!

      Usuń
  7. Wspaniała niespodzianka, ależ się cieszę:) Dziękuję wszystkim za gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również się cieszę Kasiu :):):) Wyślę chustę w poniedziałek, tak jak obiecałam :)
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  8. Zaciekawiłaś mnie strasznie tą książką :) Siedziałam i czytałam recenzje dobrych kilka chwil. Sama raczej nie zdecyduję się jej przeczytać, wzbudziłaby pewnie dużo negatywnych emocji, a potrzebuję raczej czegoś pozytywnego ;) Gratulacje dla zwyciężczyni :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli potrzebujesz pozytywów, to nie czytaj Sylwia, faktycznie, nie ma co... Cieszę się jednak, że wzbudziłam Twoją ciekawość :)

      Usuń
  9. Serdecznie gratuluje wylosowanej ;-)) dziękuję za miłą zabawę ;-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję zwycięzcy! Ciekawa jestem co ukręcisz ze Zpagetti. Czekam :)
    Pa, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam już grube druty, będę więc kręcić ;)

      Usuń
  11. Książka raczej z gatunku ciężkich, ale chyba taka, którą warto przeczytać... Wiem, że mojej siostrze na pewno przypadłaby do gustu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie warto, ale z drugiej strony nie każde chce wchodzić w tak ciężkie tematy i doskonale to rozumiem.
      Pozdrowienia :)

      Usuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...