sobota, 13 września 2014

jesienne kapcie


Jeśli na jesień, to koniecznie z liściem.





A liść zrobiony wg tych filmowych wskazówek - polecam :)




Tym razem szydełkiem. W końcu wyczaiłam, jak się robi takie kapcie (przez długi czas nie umiałam sobie tego wyobrazić) i to dzięki jednej z Was! Dziękuję (niestety nie pamiętam komu) za inspirację i pokazanie różowych (chyba) kapciochów w trakcie robienia - to mi dużo dało!





Tak więc kwestia ostatniego posta "work in progress" rozwikłana - był to początek kapcia właśnie :)


36 komentarzy :

  1. Te kapcie to wcale jesienne nie są :) kapcie zielone i liść zielony to znaczy wiosenne są :)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja Olu! Zupełna racja! :) I co teraz? ;)

      Usuń
    2. Będziesz miała wiosenne kapcie jesienią :) O, taki psikus :)

      Usuń
    3. No dokładnie :) A następnym razem bardziej przemyślę tytuł wpisu albo kolor włóczki ;)

      Usuń
  2. Śliczne, radosne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają moc rozchmurzania, gdy trzeba ;)

      Usuń
  3. Fajne kapcie, ale dla mnie to one też bardziej wiosenne niż jesienne są :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Listek na pewno odgapię! świetna całość - moje wróżki byłyby zachwycone.
    Nowym sąsiadom muszę takie zrobić, bo tupią strasznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam jest więcej tutoriali liścianych tego samego użytkownika - polecam je wszystkie :)
      Moi sąsiedzi mają inne nawyki, nie wiem, co lepsze ;)
      Pozdrowienia!

      Usuń
  5. Świetne kapciuchy.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne. Bardzo jesienne i takie... dla skrzata! - tak mi się skojarzyło! ;)
    Zawsze jako dziecko miałam kapcie robione na szydełku.
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie skrzaciane mi wyszły, faktycznie :) Tylko chyba naprawdę bardziej wiosenne są... ;)

      Usuń
  7. Śliczne i chociaż nie są żółte, przypominają ciżemki, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, ile wytrzymają ;) Ale jak już wiem, jak je robić, to mogę takie dziergać co miesiąc nawet ;)
      Dziękuję za komentarz i pozdrawiam!

      Usuń
  8. Cudne są! Jeszcze gdyby przedłużyć przody i dorobić pomponik na czubku, to byłyby jak z moich dziecięcych marzeń!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Może następne będą z pomponem? Może nauczę się, jak się je robi - to jest myśl! Hmmmm..... Mam o czym myśleć teraz ;) Pozdrowienia!

      Usuń
  9. Słodziaki, zabójczo wygodne - takie uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są, są :) Już się trudno z nimi rozstać :)

      Usuń
  10. Ha ha ha no to przesadziłam z mikroskopijnością moich podejrzeń ;) Fajne kapcioszki i w jedynie słusznym kolorze. Od razu się człowiek uśmiecha jak widzi takie elfie buty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;););) Dzięki Karolina za miłe słowa :)

      Usuń
  11. Właśnie przeczesywałam ostatnio internet w poszukiwaniu fajnego przepisu na dzianinowe kapciuszki. Szczęśliwie jest tego w sieci całkiem sporo, bo mam ogromną ochotę sobie takie zrobić, zwłaszcza, gdy patrzę na Twoje - są bardzo zaraźliwe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te są banalnie proste, ale długo nie mogłam wpaść na to, jak się je robi... Jako że ten krok mam już za sobą i że mówisz, że jest wiele ciekawych pomysłów w sieci, będę szperać, bo te pewnie długo nie wytrzymają, taka już ich natura ;) Pozdrowienia!

      Usuń
  12. Czyli to jednak nie Shrek... :-)
    Wspaniałe kapciuszki :-) Doskonałe na zbliżającą się nieubłaganie zimę. Wspaniałe kolory, a listeczki śliczne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu! Pewnie do zimy nie dotrwają, ale może jesień przeżyją... ;)

      Usuń
  13. Ja uwielbiam takie kapcie! Że też nie zgadłam co to będzie :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się! Kto by to zgadł? :)
      Odpozdrawiam Cię :):):)

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. O! Jak miło, że piszesz Gosiu! Muszę się do Ciebie odezwać na priv w interesach ;););) Pozdrowienia i podziękowania :)

      Usuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...