sobota, 6 września 2014

prezenty...


Muszę, chcę o nich napisać, bo dostałam ich kilka w wakacje...
Najpierw od Asi:




Słodkości zniknęły tego samego dnia, a prześliczna, misternie wykonana przez Asię zakładka towarzyszy mi w moich książkowych podróżach teraz cały czas :) Dziękuję! Zrobiłaś mi niezwykłą niespodziankę! Wspaniale jest dostać napisaną odręcznie kartkę z życzeniami! Tak rzadko to się teraz zdarza!




To, co widzicie powyżej, to od Hubby'ego. Nie mogłam wziąć udziału w wakacyjnych warsztatach przędzenia na wrzecionie, ale nie zrezygnowałam! Nie, nie! Nadal chcę się nauczyć i cicho marzę, że dziewczyny z Hobby-Wełna coś jeszcze zorganizują dla spóźnialskich...





I w końcu książka, w dodatku ta, o której marzyłam, po którą swego czasu stanęłam w kolejce, ale nie wygrałam, a teraz dostałam ją od samej poetki! Dziękuję Ci Małgosiu! Czytam, dawkuję sobie... 





Myślę jednocześnie o projekcie na tę piękną wspaniałą jakościowo bawełnę, którą dostałam od mofotki
Dziękuję Ci za to, że zawsze naprawdę myślisz o tym, co mogłoby mi sprawić największą radość :) 




11 komentarzy :

  1. :) uśmiechy posyłam

    aaa bawełna ma obłędny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mój ten kolor jest, pozmieniało mi się ostatnio i granat, błękit jest na pierwszym miejscu :)
      Dziękuję raz jeszcze za tak wspaniały prezent, którego totalnie się nie spodziewałam! To była naprawdę niesamowita niespodzianka :):):)

      Usuń
    2. Cieszę się, że tak podziałał :) a ja wciąż jestem uzależniona od granatowego i pochodnych niebieskich, bardzo :)

      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  2. Ta bawełna ma taki mój kolor, nie wiem co będziesz z tego robić , ale już mi się podoba:) Gratuluję wszystkich wygranych i prezentów, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też :):):) Już mam projekt wybrany! Dzięki wielkie! Takie rzeczy zawsze cieszą i aż chce się o nich napisać :) Pozdrowienia!

      Usuń
  3. Niech się dobrze dzierga ;) A co będzie?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie zmieniło - bluzeczka, którą Ci pokazywałam :) Zawsze jednak wolę pozostawić czytelników w lekkiej niepewności ;) Uściskuję i dziękuję raz jeszcze za te fantastyczne motki!!! Radocha nie z tej ziemi!!!

      Usuń
  4. Wspaniałe prezenty :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz tylko czas potrzebny :) Pozdrowienia!

      Usuń
  5. Cieszę się, że mogłam sprawić Ci przyjemność :) Ja Twoich markerów używam cały czas, czy potrzebne, czy nie - zakładam na druty na przykład wtedy, kiedy w robótce ma pojawić się wzór - żeby mi przypominały :) Poza tym, tak ślicznie ozdabiają druty, tak ślicznie dźwięczą! Pozostałe prezenty - śliczne!!!!!!
    Pozdrawiam serdecznie,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu raz jeszcze :) Jak fajnie to wszystko słyszeć! Ta paczuszka od Ciebie to była niesamowita niespodzianka :):):)

      Usuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...