poniedziałek, 8 września 2014

work in progress...




20 komentarzy :

  1. Bardzo jestem ciekawa, co to takiego... zielone... to pewnie Shrek ;-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiś czas temu obiecałam zdjęcia Hubby'ego w temacie "work in progress" od czasu do czasu, dotrzymuję słowa i będzie to coś, czego chyba patrząc na to zdjęcie nie można się spodziewać.... ;)

      Usuń
  2. A to nie są te małe maskotki co to w środku mają jajeczko niespodziankę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, Karolina ;) Nic podobnego ;)

      Usuń
    2. Bo tak mi się skojarzyło http://www.pinterest.com/welldonecrochet/crochet-kids-kinder-egg-creations/ ;)

      Usuń
    3. Jakie fajne! :) Nie widziałam wcześniej takich!
      Moja odsłona niedługo :)

      Usuń
  3. ;P nawet nie będę próbować odgadnąć

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak Twoje znajome od szydełka nie wiedzą, co to, to ja tym bardziej, nie będę próbowała zgadywać...

    na naparstek, za duże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba za duże, choć kurczę coś w Twoim komentarzu jest :)

      Usuń
  5. Ciekawe, co z tego powstanie? Ja też obstawiam, że maskotka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maskotek nie umiem robić :( Wystarczy, że Justyna z MyCrochetPrivacy robi śliczne :)
      To dopiero zapodałam hydrozagadkę!

      Usuń
  6. Ciekawe, ciekawe... Ja obstawiam, że będzie to męski zielony otulacz na....:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;););) Pomysł ciekawy, nie powiem ;) Gdzieś go chyba widziałam, chyba u Kasi, ale to nie to. Ciekawe, czy ktoś w ogóle zgadnie... ;)

      Usuń
  7. A może to fragment rękawiczki? Cześć na duży palec? Bardzo duży palec... ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Niestety kolejne pudło ;) Czyżby zabawa się rozkręciła? ;)

      Usuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...