poniedziałek, 22 września 2014

work in progress





11 komentarzy :

  1. Jak blokowanie, to chyba już koniec :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, to już ostatni etap - bez tego ani rusz, beż niego chusty w zasadzie nie ma, nie ma efektu, dlatego zaliczam zdjęcie do "work in progress" :) Zdjęcia ostateczne jeszcze w tym tygodniu!

      Usuń
  2. Wygląda mi na chustę i to na skończoną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):) Będzie ciekawie, bo ona nie dla mnie... też nie dla kogoś kogo znam osobiście... ;)

      Usuń
  3. Mnie też. Będą bardzo ładnie naciągnięte motywy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo jestem ciekawa wzoru... co nowego znalazłaś... ?
    Uwielbiam oglądać Twoje chusty :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy się czasem nie rozczarujesz Kasiu...

      Usuń
  5. Zapraszam na rozdanie kolorowyswiatkatarzyny.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...