czwartek, 2 października 2014

Jacek Hugo-Bader "Długi film o miłości. Powrót na Broad Peak"


Myślałam - po co czytać, przecież wiem, co się stało...
Góry uwielbiam, to fakt, ale nie te aż tak wysokie - na te lubię jedynie popatrzeć...
Pamiętam tamte emocje, pamiętam konferencje prasowe...
Ale mofotka czytała, poleca - wezmę od niej, choć bez szczególnego przekonania...




A książka Hugo-Badera okazuje się niezwykła! Zadziwiające, że naprawdę wciąga jak narkotyk! Rewelacyjnie wprost napisana, rewelacyjnie! Ta świeżość języka - to jest to, co zachwyca! Wspaniale się to czyta, każda strona pobudza wyobraźnię tak, że czytając przenosisz się w tamte miejsca i wszystko przeżywasz razem z nimi, naprawdę przeżywasz... Nie ma mowy o znużeniu! Koniec końców biorę ją do tramwaju, choć wiem, że poczytam tylko 10 minut...

26 komentarzy :

  1. książka za pewne ciekawa skoro tak mówisz ;) podobnie jak wzorek na robótce ale to już stwierdzam naocznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzorek jest szydełkowy, prosty a efektowny (więcej na pewno będzie o nim jak pokażę rezultaty pracy), a książka naprawdę warta polecenia :)

      Usuń
  2. Coś fajnego niebieskiego widzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znowu Padisah, tym razem tylko w innych odcieniach...

      Usuń
  3. Tak to już z nami dziewiarkami jest, że najpierw patrzymy na robótkę, a dopiero potem zgłębiamy temat posta:))
    Mnie to też nie ominęło, ciekawe co to będzie?
    Tytuł książki zapisałam, jeśli będzie w bibliotece przeczytam na pewno.
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, sama tak robię ;)
      Na razie mam w głowie małe projekty... Na duże mam ochotę, ale i jest lekka obawa...

      Usuń
  4. ale coś pięknego bedzie , a ksiązką mnie zaciekawiłaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie przydatny drobiazg a może nawet dwa czy trzy... ;)
      A książka rzeczywiście niesamowicie wciągająca!

      Usuń
  5. Czyżbyś znowu dziergała na szydełku...? Piękny kolor.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się! Jeszcze trochę, bardziej ze względu na praktyczność, ale później już druty :)

      Usuń
  6. Faktycznie Hugo-Bader pisze tak, że każdy temat staje się pasjonujący. I nawet robótki schodzą na dalszy plan ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tej zachęciłam się do kolejnych jego książek - będę szukać :)

      Usuń
  7. Takie ksiązki lubię najbardziej :)

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasami tak jest... Ja i mój sznowny małżonek lubimy obejrzeć film, a potem dać się zaskoczyć książce :) ciekawe jest jak autor opisze jak do czegos doszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość z nas chyba robi odwrotnie, ale tak jak Wy też warto! Zdarzało mi się tak robić :)

      Usuń
  9. OJej, jak ja lubie takie ksiazki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W takim razie koniecznie muszę sięgnąć po tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No to zapisuję książkę do czytelniczej kolekcji! I to myślę, że wcale nie znajdzie się na końcu.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że mogłam kogoś do niej zachęcić, bo naprawdę warto :)

      Usuń
  12. O, ostatnio akurat przeglądałam tę książkę w kiosku, ale nie kupiłam, bo mam szlaban na książki. W końcu książkę można pożyczyć, a za kasę kupić włóczki:) Muszę poszukać w bibliotece, zachęciłaś mnie dodatkowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie! Sama widziałam ją w bibliotece! Ja należę, bardzo lubię tam chodzić, i większość książek wypożyczam, w tym audiobooki, muzykę i filmy :) Cieszę się, że się zachęciłaś Kasiu! Pozdrowienia!

      Usuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...