niedziela, 5 października 2014

Seiklus Shawlette


Zobaczyłam i od razu wiedziałam, że chcę ją mieć! 





Myśl zakiełkowała, pozostawało tylko znaleźć czas i włóczkę - tym razem mix fioletu i niebieskiego.





Nie myliłam się - dzierganie bardzo przyjemne, jak to zawsze z Lete :)





Pikotki lubię, więc to dla mnie nie problem. 





Ostatni rząd zajmuje przez to o niebo więcej czasu niż gdybym zakańczała zwyczajne, 





ale jest tego wart. 




Pikotkowe wykończenie przy fajnej włóczce, szczególnie tej troszkę bardziej szorstkiej niż moja alpaka, potrafi być naprawdę efektowne, jak w chuście Grand Teton:





Jedynie z blokowaniem Seiklus miałam mały kłopot - początkowo nie umiałam zapanować nad kształtem, bo ten jest dość nietypowy. No i pikotki wymagają wielu szpilek.




Ostatecznie jednak chyba mi się to udało, a chusta jest przez swój kształt właśnie niezwykła :) 




Druty:  4,5 mm
Włóczka: Drops Alpaca (kolor 8120)




53 komentarze :

  1. Piękność pod każdym względem, i wzór i kolor włóczki no i oczywiście wykonanie. Śliczna chusta :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna! Coraz bardziej podobają mi się chusty o tym kształcie i chyba w końcu popełnię jakąś podobną :).
    Piękna sesja zdjęciowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu :) Ty na pewno nie miałabyś problemu z ukształtowaniem jej, tak jak ja - pierwszy raz robiłam taką. Pozdrowienia!

      Usuń
  3. Cudna! Na pewno jest miła, delikatna i ciepła jak to alpaka. Pikotki są bardzo efektowne. Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest milutka, naprawdę, choć niektórych ta alpaka podgryza. Szczęśliwie do nich nie należę :) Dzięki Marto za komentarz!

      Usuń
  4. Karolinko chusta bardzo pięknie Ci wyszła ,i piękne zdjęcia .
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
  5. Przepiękna!!!!!
    A pikotek jeszcze nigdy nie robiłam:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je lubię, choć są pracochłonne... Polecam, spróbuj, przekonaj się sama jak Ci leżą :)

      Usuń
  6. Ciekawy wzór, z lekkim pazurem. I włóczka cudna, niby szara, a jednak kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Dzięki! Włóczka faktycznie bardzo ciekawa, nietypowa, z lekkim włoskiem...

      Usuń
  7. Cudna chusta :-) Piękny kolor i wspaniały wzór.
    Rewelacyjne zdjęcia - pochwały dla fotografa :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny ten melanż! Z pikotkani jeszcze nie mialam do czynienia ale efekt zachwycajacy! Jestes moja niedoscigniona mistrzynia w dziedzinie chust! Szacun!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś Ty... aż się zaczerwieniłam... ;) Ten kolor jest naprawdę świetny,a pikotki polecam, choć pracochłonne :)

      Usuń
  9. Piękna chusta, wspaniale wykonana. pikotki dodają uroku chuście. Twoje wykonanie jest doskonałe.Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I kolejna piękna odsłona kolejnej chusty:) Jak zwykle na najwyższym poziomie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):) Czerwienię się coraz bardziej ;)

      Usuń
  11. Kolejna piękna chusta w Twoim wykonaniu :) A pikotki faktycznie pracochłonne, ale warte dłuższej pracy. Bardzo podoba mi się kolor włóczki. Dzięki niej widać dobrze wzór.
    Pozdrowionka, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie - ten melanż jest bardzo dyskretny, więc nie zaburza wzoru :) Dzięki za miłe słowa!

      Usuń
  12. Ojjj jest urocza :D Mnie się też spodobała!

    OdpowiedzUsuń
  13. Chusta prezentuje się przepięknie. Pięknie ją wykonałaś:) Pikotki omijałam raczej szerokim łukiem, ale chyba warto dłużej posiedzieć przy wykończeniu, żeby efekt był tak piękny. Sesja zdjęciowa bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy właśnie za pikotkami nie przepadają - dziękuję za głos i miłe słowa, no i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  14. Piękna wyszła ta chusta! Bardzo ciekawy wzór, i jaka śliczna sesja!
    Pozdrawiam cieplutko,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu! Pogoda nam dopisała :)

      Usuń
  15. Piękna chusta i misterna robota, zwłaszcza przy pikotkach ale warta zachodu bo prezentuje się pięknie.
    Śliczny kolor włóczki.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Jolu :) Udał się kolejny projekt i niedługo może wezmę się za coś większego... Z lekkim strachem, czy coś jeszcze pamiętam... ;)

      Usuń
  16. Piękne rzeczy tworzysz! :)
    Zapraszam do siebie http://pracownia-rekodzielnicza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piękna :)))
    I faktycznie - kształt wymagający przy blokowaniu - pewnie tańczyła w swoją stronę, co? A pikotki też lubię - takie proste, surowe a ile uroku mają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie bardziej wprawiona dziewiarka nie miałaby żadnego problemu, ale ja jakoś nie mogłam wyczuć, na ile powinnam sobie pozwolić i z której strony... ;) Dzięki Karolina!

      Usuń
  18. Piękna i ekskluzywna chusta, bardzo ładnie dodaję kropkę nad "i" do eleganckiej garderoby.Pozdrawiam druciarsko!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna i taka zupełnie inna niż wszystkie . Potrafi zauroczyć :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna chusta. Fajnie ją zaprezentowałaś. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Hubby zadbał o sesję od A do Z, to już jego ręka :)

      Usuń
  21. Piękna chusta:) Ciekawy wzór i bardzo fajne pikotki. Lubię takie ciekawe detale. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, choćby miały być pracochłonne ;) Dzięki wielkie! Pozdrowienia :)

      Usuń
  22. Śliczna i bardzo oryginalna.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękna!!! Kolor tej alpaki użyłam w moim Paulie i potwierdzam, jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę sobie zobaczyć w takim razie, bo nie kojarzę... Dzięki wielkie, za komentarz i za to, że mogłam się pojawić na Twoim FB :) Nawet nie wiesz, jakie to miłe Justyna!

      Usuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...