sobota, 4 października 2014

work in progress






15 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Pamiętam, jak się uczyłam dziergać na pięciu drutach... ile to było... emocji! ;) Teraz już śmigam :)

      Usuń
  2. Ciekawa jej jestem niesamowicie :)
    Fajny kolor.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorek dość intensywny, ale takie było zamówienie, ja tylko spełniam życzenia ;)

      Usuń
  3. No a co z tą piękną szarością? Bardzo ciekawy wzór. Kiedy pokażesz efekt? Mi czapkę łatwiej jest robić tzw. magic loopem. Męczę teraz na "3", może do wiosny skończę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja magic loopa nie umiem :( Zawsze robię czapki na żyłce 40 cm, a potem na pięciu. Niby kiedyś Asia mi pokazywała, ale jakoś nie podłapałam czynnie, nie odważyłam się używać, bo łatwiej mi było, szybciej, znaną mi metodą... Niedługo jednak się to zmieni! Opanuję magic loopa, mam nadzieję, ale o tym jeszcze będę pisać... ;) Natomiast szarość już powstała i teraz tylko pozostaje mi ją wykończyć, na co mam długie zęby... ;) Jak skończę, będzie i namiar na wzór :)

      Usuń
    2. Nie mogę się doczekać :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Hmmm... początki były bardzo ciężkie w moim przypadku, ale może dlatego, że od razu próbowałam zrobić koło na pięciu drutach i się uparłam ;) jak już przeszłam tamten etap, jak się w końcu udało, ćwiczyłam dalej i teraz nie wyobrażam sobie robić inaczej - tak mi najłatwiej dziergać końcówkę czapki, rękawiczki czy skarpetki, rękawy swetra :) Kwestia wprawy i przyzwyczajenia. Chciałabym mimo to spróbować magic loopa, bo jest chyba wygodniejszy w przewożeniu robótki, co czasem mi się zdarza...

      Usuń
    2. No właśnie dlatego WSZYSTKO robię na drutach na żyłce, bo mogę zawsze wrzucić do torebki robótkę.

      Usuń
    3. No właśnie! To jest bardzo ważne! W tym tygodniu poczyniłam postępy w tej kwestii :) ale o tym jeszcze będę pisać :)

      Usuń
  5. Fajnie to wygląda ;) i bardzo skomplikowanie dla takiego laika jak ja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia wprawy! Pamiętam swoje początki, które łatwe nie były, a teraz śmigam i zachęcam :):):)

      Usuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...