piątek, 17 października 2014

work in progress





27 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. To cały czas wełenka od Tysi, reszta motka :)

      Usuń
  2. ładne kolorki. Lubię to zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten wzór, który teraz robię bardzo fajnie je uwydatnia, bo tak! Robię konkretny wzór! :)

      Usuń
  3. Bardzo jestem ciekawa, co tym razem tworzysz... :-)
    Piękne kolory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mały komin do kompletu z mitenkami powstaje Kasiu :)
      Pozdrowienia!

      Usuń
  4. Cudne kolorki. Jak nazywa się to cudo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ręczna forbowanka Justyny, ale nie wiem, jak się nazywa niestety i póki co nie mogę sprawdzić. Mam nadzieję, że niedługo Tysia wróci do sieci ze swoimi farbowankami :)

      Usuń
  5. Dołączam do grona zaintrygowanych...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne cieniowanie. :)
    Ciekawe cóż z tego będzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś dzięki czemu w szyję będzie cieplej ;)

      Usuń
  7. Ładnie się zapowiada:)
    Też dziergam właśnie komin (entrelakowy dla mnie) i właśnie ustaliłam, ze Dziecko chce mitenki (to tyle w kwestii obietnicy "NIE zacznę niczego zanim nie skończę choć paru rozgrzebanych robótek..."
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiam Cię! Entrelak nie jest moją ulubioną metodą, że tak powiem ;) Ja chyba dojrzałam robótkowo, dorosłam ;) Mam teraz też często kilka rzeczy na drutach, a wcześniej wszystko robiłam od początku do końca i dopiero zaczynałam następne... Pozdrowienia wielkie :)

      Usuń
  8. zniewalające kolorki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny melanż, a fotka bezkonkurencyjna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Cieszą takie słowa!

      Usuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...