piątek, 31 października 2014

work in progress










40 komentarzy :

  1. Kicia najwyraźniej też chce druty w łapki :)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny pomocnik :-)
    Piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeważnie śpi na kolanach, ale czasem można ją dorwać w akcji ;)

      Usuń
  3. Ale Lenka ma zabawę ;) Czy ona gryzie ten drut????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gryzie, gryzie ;) Najczęściej ściga nitkę, która idzie z kłębka do robótki, nie umie się powstrzymać, to jest silniejsze od niej, ale czasem można ją uchwycić w akcji z drutami ;)

      Usuń
  4. O - mitenki? A kociak - słodki! Nie wiedziałam, że koty tak chętnie towarzyszą w robótkowaniu :)
    Miłego dnia!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najchętniej leżą na kolanach, obydwie :)
      A na drutach wcale nie mitenki, tylko moja kolejna fascynacja ;)

      Usuń
  5. Aha - poproszę o relację ze spotkania, bo widzę, że to dziś - w Moherze. Tak bym chciała też, to chociaż sobie poczytam i pooglądam :) Bardzo proszę - Karolinko, zrób kilka zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było wczoraj Asiu, ale nie miałam jak wziąć aparatu, nie zabrałabym się ze wszystkim... :( Może następnym razem? A może dziewczyny wrzucą jakieś fotki na FB?

      Usuń
  6. Z takim pomocnikiem, to nie jestem pewna jak ten progres będzie postępował;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;););) No czasem łatwo nie jest jak się Lena zafiksuje i nie chce odpuścić ;)

      Usuń
  7. A ja bym tam bardziej uważała... kot i włóczka w trakcie roboty to mieszanka bardzo wybuchowa ;) Pozdrawiam i dziękuję za maila.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kot ma minę mówiącą "Matka, oddaj mi te druty, ja to zrobię lepiej" :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Hubby ma rękę do takich fotek, umie uchwycić moment :)

      Usuń
  10. Ależ piękne kolory włóczki! Mitenki, czy rękawiczki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory Marzena, to dopiero się pojawią - ten jest tylko pierwszy! Włóczka rewelacyjna, ale to nie jest nic, co zakładamy na ręce, tak powiem, żeby w niepewności jeszcze chwilkę potrzymać ;)

      Usuń
  11. Zapalony drutoman. Koty od zawsze hołdują rękodziełu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe Leniątko - rękodzieło jest dla niej bardzo ważne ;)

      Usuń
  12. no proszę jaka piękność w natarciu :) i druga też :)

    OdpowiedzUsuń
  13. :))) Fajnie :)
    Moje koty też czasem próbują mi pomagać, ale takiej pasji w oczach jeszcze nie widziałam.
    Ładne zdjęcia (mimo, że pewnie nie pozowane) z dobrym światłem i głębią ostrości :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie na pierwszym zdjęciu widać pasję w kocich oczach, kot-fix, jak to my mówimy ;) Taka jest ta nasza młoda - pasjonatka rękodzieła ;) Dziękuję za pochwały, przekażę Hubby'emu, który łapał te chwile (pozowanie jest niemożliwe, za szybko wszystko się dzieje)!

      Usuń
  14. Ładny pomocnik i ta pasja w jego oczach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Pasję widać, prawda? Lenka jest niezwykłym kociakiem :)

      Usuń
  15. Skąd ja to znam? Tak też wyglądają moje zmagania robótkowe z kotami w tle:))
    Serdecznie pozdrawiam :))
    Kizianki dla Lenki - jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Małgosiu :)
      Niebawem pokażę na blogu coś specjalnie dla naszych pupili, coś co można zrobić samemu, tanim kosztem i umilić życie naszym kociakom :)

      Usuń
  16. Niezła pomocnica :-) A biega za kłębkami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kłębki wszystkie pochowane przed kociakami, więc nie ma okazji, ale za nitką biegnącą z motka do robótki jak dziergam, to zawsze ;)

      Usuń
  17. Kot to chyba nieodłączny element każdej dziergającej. :-) Też mam rozkosznego kota, chociaż ten do robótek aż tak bardzo się nie garnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie :) I dla miłośników kotów coś się pojawi tu u mnie jeszcze w tym tygodniu :) Może wpadniesz, może akurat wpis Ci się przyda? Pozdrowienia!

      Usuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...