niedziela, 30 listopada 2014

work in progress





15 komentarzy :

  1. Piękny kolor! Ja dokładnie taki sam chcę zamówić i zrobić z niego komin i czapkę. Wczoraj skończyłam swój pierwszy komin wkładany od góry i zakochałam się w nim :) Chcę taki sam, tylko w kolorze fuksji :)
    Miłej niedzieli!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja fuksja to Regia 4-fading kolor 1078. Ja po prostu ją uwielbiam, ten kolor jest niesamowity, z tego co wiem, co powinien być w zamotane.pl lub w fastrydze. Ciekawa jestem tego Twojego komina Asiu!
      Pozdrawiam Cię ciepło :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Warkocze, warkocze - pięknie się układające, przyjemne w dzierganiu i wcale nie trudne!

      Usuń
  3. Nie wiem czemu, ale to zdjęcie budzi we mnie skojarzenie ze świętami :)
    Nie mogę się doczekać gotowej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że do Świąt zdążę... ;)
      Pozdrowienia!

      Usuń
  4. Czyżbyśmy dziergały to samo? Tylko w totalnie różnych kolorach. Twój jest pięknie intensywny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś Ty! Poważnie? Czy Ty jesteś na ravelry? Jak Ci idzie?
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  5. Piękny kolor + warkocze zapowiada się ciekawie. Pozdrawiam serdecznie - silvarerum :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wielką nadzieję, że sprostam wyzwaniu :)
      Pozdrowienia!

      Usuń
  6. Piękny kolor :-) Do Świąt na pewno zdążysz :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. To ma być post? Pirdu mirdu aby tylko coś napisać

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor wręcz prześliczny! Czekam na finał, który z pewnością mile mnie zaskoczy, jak wszystkie Twoje dotychczasowe udziergi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieje się, dzieje :) Mam nadzieję, że uda mi się Cię zaskoczyć, no i siebie ;););)
      Dzięki wielkie za motywujące komentarze!

      Usuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...