niedziela, 21 grudnia 2014

Merigold (testing)


Poznajcie moją wersję Merigold w pełnej krasie :)




Wzór zachwyca nie tylko świetnym opisem, ale i klarownym układem tekstu.




Dzięki temu linijki nie mienią się przed oczyma, nie mylą - dla mnie to ważne. 




Prześliczna jest też jego szata graficzna - po prostu profesjonalna rzecz!




Przyjemność dziergania zapewniały mi te eleganckie warkocze. 




Choć wyglądają na skomplikowane, ku mojemu zdziwieniu okazały się bardzo odprężające, a efekt daje naprawdę wielką satysfakcję :)




To, co przyciąga wzrok od razu po warkoczach, to niezwykłe łączenie ramion - teraz chyba modne są takie właśnie szwy na wierzchu. Marzena tłumaczy swoją metodę łączenia tutaj i dzięki zamieszczonym zdjęciom z każdego etapu przerabiania, nie ma żadnych wątpliwości, co i jak powinno się zrobić.




Kolejna ciekawa rzecz - guziki, dobierane tu szczególnie skrupulatnie do koloru włóczki:




Podsumowując,  sweterek podoba się "na żywo" i to nie tylko mnie :):):)




Bardzo dużo się nauczyłam dzięki temu wyzwaniu, wiele rzeczy też sobie "powtórzyłam", ale przede wszystkim uwierzyłam w swoje możliwości, za co Ci Marzena jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuję! 




Wzór:    Merigold
Włóczka:    Regia 4-fading
Druty:   2,5 mm, 2 mm




Jak ktoś się dobrze przyjrzy, zobaczy choinkę na powyższym zdjęciu. 
Korzystając z okazji życzę Wam - każdemu z osobna - spokojnych, dobrych Świąt z miejscem na piękne prezenty, leniuchowanie, dzierganie i pyszne jedzonko!



64 komentarze :

  1. Karolinko wyszło przepięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny sweterek, swietnie pokazany w efektownej sceneri- profesjonalnie to wyglada! Rowniez zycze wesolych Swiat!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miejsce, modelka i sweterek wszystko przepięknie się prezentuje.
    pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie łatwo znaleźć miejsce na sesję jak jest zimno... ;) Wczoraj wiało tak, że nie odważyłabym się robić sesji na dworze...

      Usuń
  4. Karolinko, rewelacja !!! Wszystko i sweterek i sesja i miejsce. Pięknie to wszystko razem wyszło. Wesołych i spokojnych Świąt Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! To chyba sesję mogę zaliczyć do udanych :)

      Usuń
  5. Karolinko - cuuuudny sweter! Ja też się na niego napaliłam i pewnie zrobię go kiedyś. Śliczny jest i od początku do końca w moim stylu :) Piękny kolor włóczki wybrałaś :)
    Życzę Ci również zdrowych i spokojnych Świąt!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Asiu :):):) Pamiętam, że też Ci się podobał już jak Marzena go opublikowała!

      Usuń
    2. Karolinko - dziękuję Ci ślicznie za pamięć! Kartka dotarła! Dziękuję!!!!!!!!!

      Usuń
  6. Śliczna robótka w pięknym kolorze:)))) i również życzę wszystkiego dobregp na Święta, dużo zdrówka:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cóż mogę dodać -wykonany perfekcyjnie ,wyglądasz w nim fantastycznie !
    Życzę zdrowych i spokojnych świąt !

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweterek świetny:) Życzę Ci Świat pełnych szczęścia i radości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Będzie dużo wypoczynku - druty, książka i gra planszowa :)

      Usuń
  9. Cudny sweterek :-) Piękny kolor i wspaniały wzór. Bardzo podoba mi się Twoja wersja :-)
    Rewelacyjne zdjęcia.
    Dziękuję za życzenia :-) I nawzajem - wesołych Świąt :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, jak się sprawi włóczka, bo używałam jej tylko do chusty (z powodzeniem)... Na szczęście wszystko ok :) Choć po namoczeniu troszkę oblazła ;)
      Dziękuję za komentarz!

      Usuń
  10. Karolino, sweter jest piękny, nie mogę wyjść z podziwu. Wykonanie to mistrzostwo świata, kolorek cudny.
    Radosnych i rodzinnych Świąt Ci życzę i serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też jestem zadowolona - dałam radę! Chciałam, żeby sweter był wykonany naprawdę starannie, jak zawsze zresztą ze wszystkim :)
      Dziękuję!

      Usuń
  11. Prześliczny sweterek, oryginalne zdjęcia, wielki szacun za rozmiar drutów.
    Spokojnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Pierwszy raz robiłam na tak cienkich większy projekt i... to jest wyzwanie! Jednocześnie ma to swój urok i jakaś magia jest, magia czekania i dziergania :) Na pewno jeszcze takie sweterki ze skarpetkowej popełnię - mam już zresztą upatrzone :):):)
      Dziękuję za życzenia!

      Usuń
  12. Śliczny sweterek i na dodatek tak pięknie pokazany :). Rewelacja!
    Zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt oraz sporo czasu na robótki :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia - podwójnie :) I za tak miły komentarz Asiu :)

      Usuń
  13. Śliczny, perfekcyjny! Gratulacje!!! Jeśli to jest twój pierwszy test i jeden z pierwszych swetrów, to aż się nie mogę doczekać, jak będą wyglądać następne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, test pierwszy i pierwszy też konkretniejszy sweterek, tzn. Taki z wzorem warkoczowym, a na pewno pierwszy robiony od dołu. Następne będą, a jakże! Już mam wybrane! Muszę sobie tylko zrobić przerwę na parę mniejszych projektów, taki płodozmian ;)

      Usuń
  14. Pięknie wyszło , zarówno sweterek , jak i jego prezentacja:) Przy aktualnej porze roku tak bardzo trudno o fajny plener, więc tym bardziej chylę czoła:)) Nie ma już chyba dla Ciebie niczego z czym byś sobie nie poradziła, więc życzę Ci wspaniałych wyzwań w przyszłym Nowym Roku i szczęśliwych spokojnych Świąt, pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plener nie jest łatwo znaleźć - to fakt. Tym razem się udało! Nasz zamek ma fajne nowoczesne wnętrze teraz po odnowieniu. Dziękuję za miłe słowa! Usłyszeć coś takiego od Ciebie to wielki komplement!

      Usuń
  15. Absolutnie pięknie wyszedł ten sweterek, masz powód do dumy:) Widać, że projekt jest udany, podkreślony w dodatku profesjonalnymi zdjęciami:) Gratulacje Karolino! I oczywiście wszystkiego dobrego na Święta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Pomysł mężowski, wykonanie i pomysł na zdjęcia też :)
      Wszystkiego najlepszego Kasiu na ten piękny czas!!!

      Usuń
  16. Bardzo ładny sweterek . Test wykonałaś celująco. Perfekcyjne wykonanie i dobrze dobrany kolor do wzoru. Poza tym wyglądasz w nim na prawdę świetnie. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Udało się też wyrobić w czasie, a tego lekko się obawiałam, bo nigdy nie dziergałam swetra na tak cienkich drutach, nie wiedziałam, ile mi to może zająć...

      Usuń
  17. Gratuluję udanego testu! Efekt superowy. I dopiero tu u Ciebie widzę, że te warkocze układają się po skosie a nie prosto, jak na początku mi się wydawało. Kolorek bardzo ładny i pasuje do Ciebie. Ślicznie w nim wyglądasz :)
    Wszystkiego najlepszego -zdrowych, spokojnych i rodzinnych Świąt!
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, po skosie! Dziękuję! Strasznie się cieszę, że jest tak pozytywny odzew :):):)

      Usuń
  18. No pięknie Ci wszystko wyszło - i sweter, i zdjęcia. Pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :) Pierwsze koty za płoty ;)

      Usuń
  19. Gratuluję udanego testu !!! Cudnie Ci się udało pokazać jego piękno. Sesja zdjęciowa rewelacja :)
    Życzę Ci spokojnych świąt i wszystkiego dobrego w nowym roku, nowych udanych testów oraz realizacji wspaniałych projektów :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Tak się cieszę, że mi się udało! Takie coś uskrzydla!

      Usuń
  20. Szczęka w dół! Wygląda totalnie skomplikowanie! Szacuneczek! Piękny prezent na Święta dla samej siebie!
    Wesołych raz jeszcze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Tylko tak wygląda, a dzierga się wyśmienicie i wcale nie trzeba się aż tak skupiać. Dziękuję, bardzo dziękuję!

      Usuń
  21. Wspaniale wyglądasz, pięknie!

    Najlepsze życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest ten duży projekt, nad którym pracowałam. Dzięki wielkie! Cieszę się, że się podoba!
      Pięknych Świąt Małgosiu Ci życzę :)

      Usuń
    2. Dziękuję :) domyśliłam się :)

      piękny jest :)

      Usuń
  22. Świetny sweterek.
    Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cóż rzec, niech wiosna prędko przyjdzie by takie cudeńka móc światu pokazywać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie pod kurtkami, ale przyjdzie czas, przyjdzie czas! :)

      Usuń
  24. Piękny sweter w pięknym kolorze. Widać dbałość Marzeny o detale i Twoją staranność - cudo. Pozdrawiam serdecznie i świątecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Marzena ma rękę do wzorów :)

      Usuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Te warkocze są przepiękne, wspaniała robota :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że potrafią oczarować? Mnie też oczarowały od razu!
      Dziękuję!

      Usuń
  27. Wow! Niesamowity, musiałaś włożyć w niego dużo pracy. Podoba mi się sposób, w jaki warkocze schodzą się i rozchodzą. A rozporki i guziczki - cud miód! Wspaniały :)
    Tobie na święta również życzę wszystkiego, co najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Jest pracochłonny, ale było warto :)
      Dziękuję za miłe słowa i życzenia!

      Usuń
  28. no i jest , jest naprawde super , kolor ekstra wzor nie samowity a o wykonaniu napisze rewelacyjne , calosc super klasa

    OdpowiedzUsuń
  29. Sweterek śliczny. Kolor i wzór urzekają :-) Pozdrawiam świątecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Sceneria powalająca! Sweterek zapiera dech w piersi, zarówno kolorem, jak i wykonaniem! Wyszedł Ci naprawdę ślicznie. Podziwiam także Twoją perfekcję wykonania i cierpliwość dziergania na tak cieniutkich drutach!
    Wprawdzie kiedyś dziergałam prawie tylko na 2,5 mm, ale było to tak dawno, że zdążyłam już zapomnieć i nie wiem czy teraz wróciłabym do tego numeru drutów :) Tym większy podziw dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dłonie mnie troszkę bolały, to fakt ;) Ale to pewnie ze skupienia po prostu ;) Ja na chwilkę odpoczywam od tych cienkich, ale już niebawem do nich wrócę, choć pewnie raczej do trójek.
      Pozdrowienia i podziękowania :)

      Usuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...