niedziela, 25 stycznia 2015

Easy Mistake Stitch Scarf


Nie ma chyba nic prostszego niż ten szalik. 





Może niektórym wydaje się skomplikowany, ale każdy rząd dzierga się tu dokładnie tak samo: 2 oczka prawe, 2 lewe i tak do końca powtarzamy ile się da. Trzeba tylko pamiętać, żeby narzucić liczbę oczek podzielną przez 4 i dodać do niej 3 oczka (u mnie 47 oczek) i szalik wychodzi sam.





druty:  5 mm
włóczka:   Big Merino Drops




Wyszedł mięsisty, fajny, ciepły i efektowny. Jedyny mankament tego wzoru to jego włóczkożerność no i może jeszcze to, że robótki przybywa bardzo wolno. Mogę polecić ten wzór wszystkim, których to nie zniechęca, szczególnie początkującym, ale chyba nie tylko.





I jeszcze tylko z bliska w tym kolorystycznym komplecie.




Uwielbiam komplety!


21 komentarzy :

  1. Dokładnie tak, wzór na szalik bardzo prosty, ale za to jaki efektowny! Ostatnio zrobiłam podobny i byłam z siebie dumna jak paw, bo sama jestem w drutach początkująca ;D Bardzo podoba mi się twój komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam właśnie, że Ty jesteś bardziej szydełkowa. Wspaniale, ze chwyciłaś za druty! Nie dziwię się - pamietam moje początki i jaka byłam zadowolona, jak coś mi się udało :) Tak trzymaj!

      Usuń
  2. Wspaniały komplecik ,prosty i piękny.
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. O - jak Ci ładnie w tym komplecie! Piękny kolor i naprawdę - ślicznie w nim wyglądasz!
    Pozdrawiam cieplutko,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Obłędny kolorek, ślinie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny komplet, bardzo twarzowy, a w prostocie właśnie jest piękno.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny komplet i śliczny kolor. Też lubię proste wzory. Wyglądają po prostu elegancko i do wszystkiego pasują (zazwyczaj) :)
    Szaliczek wygląda na przytulaśny :) Z takim zimowe mrozy nie straszne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny wzór, mimo prostoty:) Komplecik twarzowy Ci się udał:) Pozdrowienia Karolino!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prostota zawsze się sprawdza, bardzo fajny komplet:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny komplet :-) Piękne wzory i cudowny kolor - ślicznie w nim wyglądasz :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze ładnie wszytko u Ciebie gra - niby wzory różne, a skompletowały się fajnie. Dobrze się dzierga na tych marmurkach? Ja już trochę drutów uzbierałam tak na "czuja", ale zasadniczo mało jest w necie dobrych, obszernych recenzji drutów - a początkującym pomaga opinia zaawansowanych dziergaczek. Może napiszesz coś o drutach, żyłkach i takich tam, co się przydaje, co niekoniecznie... Pozdrawiam - silvarerum :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, naprawdę wiem, o czym mówisz - ja też kompletnie nic o tym nie wiedziałam do momentu, jak odezwała się do mnie tu na blogu (nie pamiętam tylko gdzie...) w komentarzach Babaruda, która napisała mi sporo pomocnych rad. Wypróbowałam je, odważyłam się, bo do tego mnie zachęcała i teraz faktycznie mam swoje ulubione i mniej ulubione, no i dodatkowe przydatne gadżety. Poddałaś mi pomysł! Na pewno o tym napiszę, jak tylko czas pozwoli :) Dziękuję Ci Sylwia i pozdrawiam!

      Usuń
  11. Śliczny kompet, w ślicznym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie w tym kompleciku wyglądasz. niby proste wzory a tak efektownie wygląda.
    Cieplutko pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz bombastycznie :) W prostocie siła :)
    Buziolki, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  14. Komplety lubię i ja.I tu powielę przedmówców...proste, piękne i twarzowe!
    Tylko pozazdrościć umiejętności!

    OdpowiedzUsuń
  15. Również uwielbiam komplety. A Twój jest cudowny - fajny kolor, super struktura. Jeśli chodzi o szaliki, nie lubię ich robić, bo robi się dłuuuugo i jest nudno. Jak już robię to zazwyczaj wzorem patentowym. Wtedy dopiero są mięsiste :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie lubię (a kto lubi?) Dlatego tak długo to trwało - od listopada!
      Patentowym chyba robiłam tę czapkę, choć nie daję głowy... Ten szalik chyba patentowy nie jest, bo bez narzutów, a mięsisty niesamowicie. Pozdrowienia!

      Usuń
  16. Komplet REWELACYJNY! Uwielbiam wzór szalika - zawsze jest na czasie. Jednak ostatnio, z uwagi na wolne przybieranie udziergu, korzystam z niego dość rzadko.
    Widzę, że dziergasz na nowych drutach :) Ja jeszcze nie miałam okazji wypróbować swoich... Jakie są Twoje wrażenia z dziergania tymi akrylami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór prosty ale faktycznie dla wytrwałych ja bym nie polecała na początek bo można się zniechęcić powolnym przybywaniem. ALe i tak go uwielbiam zwłaszcza na ocieplaczach u dzieci w porze jesienno wiosennej,

      Usuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...