sobota, 17 stycznia 2015

getry z Malabrigo


Z prześlicznego motka Malabrigo powstały kolejne getry.




Dużo o tej włóczce słyszałam, ale sama miałam ją na drutach po raz pierwszy.




Wrażenia są niezwykłe! Jej miękkość, jakość i kolory są wprost zachwycające i na długo pozostaną w mojej pamięci. 
Już marzę o czymś z niej dla siebie, bo getry powędrowały do właścicielki.




Druty: 4 mm
Włóczka: Malabrigo Arroyo (Escorias)

Wzór jest darmowy, prosty, bezszwowy, bardzo wdzięczny w wykonaniu. Ja narzuciłam 64 oczka.




Przy okazji chciałabym Wam bardzo podziękować za komentarze, jakie się pojawiły pod poprzednim postem! Jeśli nie odpisuję wszystkim, wybaczcie proszę. Zaglądam za to do Was, tak na blogi jak i na ravelry, gdzie zaczęłam śledzić aktywność znajomych (aż wstyd, że wcześniej nie zdawałam sobie sprawy z istnienia tej opcji).

21 komentarzy :

  1. Boskie Malabrigo...
    Piękne getry :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Getry są cudne. W Malabrigo zakochałam się od pierwszego dotyku. cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te getry, może wreszcie i ja się skuszę, by sobie takie sprawić....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zamiast kozaków - o wiele cieplejsze :)

      Usuń
  4. Getry super wyglądają i te i poprzednie .
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam te getry w planach :). Tyle, że ja zamierzam zużyć na nie część starych zapasów włóczki. Z malabrigo jeszcze nigdy nie dziergałam (muszę się w końcu na nią skusić), znam ją tylko z opisów innych dziewiarek, ale nie wiem czy odważyłabym się z niej getry wydziergać. No chyba, że nosiłabym je tylko po domu :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem myślę, że może lepiej byłoby jej wcale nie próbować... ;) Żartuję! ;)

      Usuń
  6. Wow these legwarmers are amazing!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię wełnę malabrigo, a te ładne getry z pewnością będą się doskonale nosić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od teraz i ja dołączam do klubu! Zaczynam zbierać na nowe precle :)

      Usuń
  8. Cudeńka! Malabrigo to moja ukochana wełna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że i ja połknę bakcyla... ;)

      Usuń
  9. Wspaniałe :-) Cudna wełna - śliczne kolory :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje mi się bardziej podobają, niż te na Dropsie, takie delikatniejsze są:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesamowity komplement Reniu, dziękuję!

      Usuń
  11. REWELACYJNE! Wspaniale je wydziergałaś! Świetny wzorek i cudowne wykonanie... ale to nic nowego dla Ciebie!
    Nie miałam jeszcze w rękach Malabrigo. Czytając o jej zaletach, postanowiłam skusić się na nią, oczywiście w niedalekiej przyszłości...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale powolutku, uzbierać sobie muszę... :)

      Usuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...