sobota, 3 stycznia 2015

Vineyard Lace Gloves


Rękawiczki powstały na zamówienie, do tego szalika i tej czapki.





Druty: 3,5 mm i 4 mm
włóczka: Nepal Drops




To udzierg jeszcze z zeszłego roku, ale prezentuję dopiero teraz.




Bardzo fajny wzór, darmowy w dodatku, aczkolwiek kilka rzeczy zmieniłam:
Nabrałam mniej oczek (39), bo wg wzoru wychodziły monstrualnie duże... 
Zrobiłam 10 okrążeń ściągacza.




No i jednak dżersej na wewnętrznej części - gładkie o wiele bardziej mi się podobają. 
Kciuk zaczęłam wyrabiać w 24. okrążeniu i oczywiście mitenki zamieniłam na pełne rękawice.


34 komentarze :

  1. Jejku, jakie piękne! A ten wzór! Cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rękawiczki wyszły bardzo ładnie. Wzór bardzo ciekawy.
    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super są :) Fajnie Ci wyszły.
    Pozdrawiam- Jola.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne rękawiczki. Podoba mi się kolor tej włóczki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo energetyczne i cieplutkie. Ja niestety najmojszą zgubiłam i będę musiała sobie dorobić...tylko szkoda, że sobie notatek zawczasu porobiłam....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie porobiłam, pamięć naprawdę jest ulotna!

      Usuń
    2. Widzę, że "nie" też zgubiłam ;)

      Usuń
    3. Może to poświąteczny głód ;)

      Usuń
  7. Piękny kolorek, który super podkreśla wzór rękawiczek :) Dobra robota!
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolorek i wzór. Całość piękna :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno nie zaglądałam do Ciebie, a prawdę pisząc, prawie do nikogo :(
    Rękawiczki wprost rewelacyjne! Wspaniały wzór i wykonanie, jak zresztą zawsze u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne dzieło ; ) gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne:)) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe! Świetny wzór i cudny kolor. Doskonałe uzupełnienie kompletu :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ładne rękawiczki:) Bardzo lubię ten wzór, choć na razie miałam przyjemność wykonać tylko próbkę. Myślałam, żeby go kiedyś wykorzystać przy sweterku, ale widać, że na rękawiczkach też pięknie wygląda! Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne wyszły - dla mnie jesteś mistrzynią rękawiczek i getrów (co oczywiście nie oznacza, że inne formy nie wychodzą Ci ładnie). Mam cichą nadzieję, że kiedyś - za 100 lat świetlnych - nauczę się dziergania takich cudeniek. Dżersej ładniej wyszedł na spodzie. Pozdrawiam - silvarerum :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! Dużo czasu minęło zanim się nauczyłam tak dziergać rękawiczki (teraz sama już czasem robię własne pomysły), a getry to nic trudnego, prosta robótka naokoło :)

      Usuń
  15. Uwielbiam ten wzór. Jest przecuuudny. A skąd wzięłaś wzór? Bo ostatnio robiłam ze wzoru i kciuk jakoś mi się nie podobał, a u Ciebie bardzo ładnie wygląda. Ja uwielbiam robić mitenki i rękawiczki, bo to są małe formy i szybko się robią :)
    A tak sobie wymyśliłam, żeby wszyć do środka z dzianiny "podszewkę", aby takie ażurowe mogły być też na zimniejsze dni, bo jednak czasami wieje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór jest darmowy na ravelry. Jak klikniesz sobie na "118 projects" w tym wpisie, przeniesie Cię od razu na odpowiednią stronę. Z tą podszewką to wspaniały pomysł! tylko wtedy trzeba by faktycznie rękawice zerobić większe chyba... A kciuk jest fajnie wytłumaczony we wzorze, polecam :)

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję. Myślałam o takiej cieniutkiej elastycznej. Ja akurat w swoich mam na tyle luzu.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  16. no piękne!!
    chyba też sobie kliknę i kiedyś kiedyś wydziergam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne rękawiczki. Od samego patrzenia cieplej się robi. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...